Ritan tervehdys oman alueen kerholaisille.

Alueyhteyshenkilö: Ilse Juola 040-5500248, Tomi Heikinniemi 050-4014500 Alueen yhteyshenkilön(t) tavoitat myös sähköpostilla osoitteesta alue.p-hame@mustangclub.fi

Valvoja: Ville K

Rita GT
Mega-addikti
Auto: FORD MUSTANG 1998 SVT COBRA

Ritan tervehdys oman alueen kerholaisille.

Viesti Kirjoittaja Rita GT »

Minun,Ritan ei Uudenvuoden puhe vaan jouluinen tervehdys teille kaikille.
Vuosi 2017 on ollut antoisa ja siihen on mahtunut paljon.Reilusti sanottuna,välillä on aika rankkaa ja usko meinaa loppua.
Uutta väkeä/verta on tullut toimintaan ja rakkaustarinakin saatu kahden Mustang harrastajan kesken syttymään.Me muut olemme käyneet tapahtumissa,omien kykyjen ja halujen mukaan.Me alueyhteyshenkilöt koittaneet mainostaa aluetta ja tapahtumiamme,sekä käydä muidenkin alueiden tapahtumissa.Joku on vähän väsähtänytkin toimintaan ja pitänyt ns.välivuotta.Se sallitaan.Kaksi isoa näyttelyä taas kerran viety kunnialla läpi.Jenkkiautonäyttelyhän oli ihan huippu.Tänä vuonna oli hienoa havaita yhteen hiileen puhaltaminen.Se on aika ainutlaatuista meidän alueella,pidetään siitä kiinni.Alueellamme on hyvä maine.
Puheenjohtajalle Sami kävi viime lauantaina piipahtamassa ohikulkumatkallaan ja toi minulle vuoden 2017, vuoden kerholainen kiertopalkinnon.Olen siitä edelleen hyvin otettu.
Olemme saaneet meille niin tärkeitä yhteistyötahoja lisää,ne ovat meille kultaakin arvokkaampia.Rahaa on vähän,jos juuri ollenkaan. Kaikkien panos on tärkeä,on se iso tai pieni.
Ollaan edelleenkin aktiivisia tulevana vuonna ja tehdään kaikkea muutakin kuin autoillaan.Minusta on tärkeää että pidetään yhtä myös harrastuksen ulkopuolella.
Teitä kaikkia ajatellen.
Hyvää joulua ja onnellista Uuttavuotta 2018 toivottaen RITA
xmas3.png