Mustangsunlimitedin varmistukset

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

stanu429
Aktiivi

Mustangsunlimitedin varmistukset

Viesti Kirjoittaja stanu429 »

Eli olen kyseisestä puljusta tilannut vuosien saatossa monesti tavaraa, mutta nyt tilauksen jälkeen tuli sähköpostiin kysely rahtitavasta (ihan ok) ja AVS Form -kysely. Ilmoitin haluamani rahtitavan ja osoitetietoni.

Lähettivät seuraavaksi kyselyn, jonka mukaan minun olisi pitänyt lähettää heille sähköpostin kautta osoitetietoni, luottokortin numero ja -varmennenumero ja vielä kuva luottokortin molemmista puolista WTF :shock: ?? Mikään osakauppa ei ole tuollaisia ennen kysellyt.

Onko tuo käytäntö tuossa liikkeessä "normaalia" vai ylireagoinko, kun käskin pitämään tunkkinsa :roll: ? Ei esim. Summit tai Rockauto vaadi vieläkään tuollaisia tietoja sähköpostin kautta.
ToniH
Mega-addikti
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Mustangsunlimitedin varmistukset

Viesti Kirjoittaja ToniH »

En mistään hinnasta antaisi kenellekään kuvaa luottokorttini takapuolesta, missä on nimikirjoitukseni sekä varmennusnumero. Suosittelen nyt olemaan erityisen varovainen. Soita sinne ja kysy onko pyyntö todella heiltä ja asianmukainen. Jos on niin vaihda kauppaa. En olisi itse valmis antamaan sitä varmennusnumeroa kenellekään suullisestikaan vaan vain salatun verkkokauppajärjestelmän kautta.

Huomaa myös se, että sähköposti on varsin avoin järjestelmä ja viestit ovat luettavissa monessa kohtaa matkalla sekä operaattoreiden että muidenkin tahojen henkilöiden toimesta. Eli sähköpostilla ei kantsi kovin arkaluontoista asiaa viestiä, esim täydellisiä luottokorttitietoja tms.
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
stanu429
Aktiivi

Joo, en lähtenyt tuollaiseen mukaan ja ilmoitin luottokorttitietojen mankujalle peruuttavani tilauksen. Parempi tosiaan vaihtaa kauppaa, jos kyse on aidosta mustangsunlimitedin customerservicestä.
Firebolt
Superpölöttäjä
Auto: Autoton

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Saitko vastausta takaisin/liikkuuko tavara edelleen kotia kohti?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
stanu429
Aktiivi

Ei liiku, koska osoitteeni muuttui hallinnon toimesta ja muutos ei siirtynyt Mastercard luottokorttiyhtiöön. Otin selvää.

Mustangsunlimited on kyllä hieno firma, olen aina ollut sitä mieltä, mutta haukuin sitä luottokorttiyhtiön vuoksi turhaan.

Pahoitteluni kaikille. :sorry13:
Vastaa Viestiin