Ota vinkistä foxi

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

Sami95GT
Aktiivi

Ota vinkistä foxi

Viesti Kirjoittaja Sami95GT »

Kuva

Minkähän ihmeen takia tuo kuva on jäänyt juuri 150x90 pikselin kokoiseksi? Täytyy vissiin säätää vähän kameran ominaisuuksia kun on kolme megapikseliä noin pieneen pakattu. :twisted:
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee - 17 tuuman vanteella.
Sami95GT
Aktiivi

Pai tö vei. Se on oikeesti 640x480 videokuvasta napattu, joten mitään "oikean" kokoisia kuvia en juuri pysty nyt lähettämään. Editoin ja uudelleenpakkaan noi videot jossain tässä lähitulevaisuudessa ja pyrin saamaan esille. Ei sattuisi muuten olemaan veppitilaa moisille pätkille jossain pariakymmentä mekaa?
MarkkuJ
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

Kyllä täältä webitilaa löytyy, jos vaikka yrittäisin olla tässä lähipäivinä ei-laiska ja saada ne viimevuotisetkin videot näkyville tuonne webin puolelle.
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Täältäkin löytyy tilaa jonkun verran (5x25 megaa soneralaista) ja tottakai nebulan naruissa olevaa tilaa enemmän.

- Sami Partanen .
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Sami95GT
Aktiivi

Ja Jukka, taisit räpsästä muutaman kuvan siitä kun pyörittelin peräparkkiksella? Oliskohan ne jotenkin saatavilla? Olis pitäny lyödä oma kamera jonkun käteen ottamaan videota niin olis saanut taas lisää paheksuttavaa materiaalia mummoille. 8)
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Sami95GT kirjoitti:Ja Jukka, taisit räpsästä muutaman kuvan siitä kun pyörittelin peräparkkiksella? Oliskohan ne jotenkin saatavilla? Olis pitäny lyödä oma kamera jonkun käteen ottamaan videota niin olis saanut taas lisää paheksuttavaa materiaalia mummoille. 8)
Kolme kuvaa löytyy Maken kamerasta.Laadusta ei ole takeita kun kuvat on mun ottamia.
-Jukka-
Sami95GT
Aktiivi

Jukka kirjoitti:Kolme kuvaa löytyy Maken kamerasta.Laadusta ei ole takeita kun kuvat on mun ottamia.
Ookoo, kysäsen Makelta. Laadusta 5 kun ei muutenkaan enää uskaltanut polttaa nakkia kakkosella ja tehdä oikeita savupilviä. Ja hyvä niin, kun katsoi tuota gummin pintaa kotonassa.
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Sami95GT kirjoitti:
Jukka kirjoitti:Kolme kuvaa löytyy Maken kamerasta.Laadusta ei ole takeita kun kuvat on mun ottamia.
Ookoo, kysäsen Makelta. Laadusta 5 kun ei muutenkaan enää uskaltanut polttaa nakkia kakkosella ja tehdä oikeita savupilviä. Ja hyvä niin, kun katsoi tuota gummin pintaa kotonassa.
Maken kamera on vielä toistaiseksi mulla mutta palautunee tänään.

Kyllä ykköselläkin tuntui saavan savua aikaan. :lol:
-Jukka-
TomiKoo
Aktiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TomiKoo »

MarkkuJ Lähetetty: Maa Hei 26, 2004 9:52 Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Kyllä täältä webitilaa löytyy, jos vaikka yrittäisin olla tässä lähipäivinä ei-laiska ja saada ne viimevuotisetkin videot näkyville tuonne webin puolelle.
Juu tätä olen jo odotellutkin... Lisää videota mm. alkukesän penkityksistä olisi jo valmiina odottelemassa...
Suzuki DR 650 RSE -93
Vastaa Viestiin