Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Jjep! se on totta että Voimaa Tosiaan pitää olla
kun jarrutta suditellaan pitkiä matkoja ja kierroksia riittävästi...
artikkelin kyseiset rataketut ovat kyllä
tehneet voimalaitoksia eli voimaa tuntuu olevan
ja joka jamppahan jarrulla sudittelee....
Fastback kirjoitti:Eikös tuosta drifting tapahtumasta voisi tehdä virallisen clubisession? Tullaan vääräoppisesti mutka nätisti sladittamatta ja kun pääsuora aukeaa niin kumitetaan koko suora... "täh? eiks tota noin kuulunutkaan tehdä vai...."
Et tainnut olla keväälä Potniaringillä katsomassa tai muutoin ajamassa?
Yleisesti minun pitää mainita, että suurin osa tuli mutkiin juuri vääräoppisesti ja driftingiksihän se meni tosin päättyen joskus jopa lievään ulosajoon.
Hyvä ehdotus slaalomin lisäksi Clubi cup driftingiin
Ilmeisesti nopein ei voita vai kuinka se oikein menee.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
JXA-26 kirjoitti:Ongelma ei ole tehon / väännön puute- vaikkakin eihän sitä koskaan ole liikaa- mutkun kioskia ei saa mutkassa tarpeeksi poikittain hallitusti kun tuo kääntösäde on mitä on... tulee toppari heti vastaan heti kun rupee oleen kivaa ! Nuo Alastaron nopeat kurvit sopivat paremmin Stangille, nelosella lusa tiskissä, poikittain.
Heinäkuussa seuraava x-treme joten kaikki kynnelle kykenevät kerholaiset "kuokkimaan" lintulauta pippaloihin !?
Olenko nähnyt oiken, kun driftingissä auton kääntösäde loppuu niin etujarru polkaistaan vasurilla lukkoo jolloin auton etupää jatkaa tangentin suuntaan samalla hieman löysätään kaasua ja oikaistaan luistoa niin, että jälleen auton ohjaus palaa hanskaan? Taiteillaan yli- ja aliohjaavuuden rajoilla. Tietenkin tätä toimrnpidettä joutuu parhaimmillaan toistamaan mutkassa useammankin kerran. Vähän samajuttu kuin rata-ajossa jos perä meinaa karata alta, poikkeuksena rata-ajossa yleensä sen verran kovempi vauhti, että auto kuljettajineen poistuu karheikon puolelle tangentin suuntaisesti ja renkaat hieman savuten.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Kyllä tuo jarrulla kikkailu onnistuu silloin kun on rengastus aivan jotain muuta kuin jotain pingpongin höpöhöpö muovia. Kaikilla halppis siviilirenkailla on tuo paha taipumus jatkaa luistamistaan kun kerran on pito menetetty. Yllättävin kokemus oli pito slikseillä vesi sateessa ! Sladdailu oli helpompaa, ja pito parempi kuin huonoilla siviili renkailla.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...