Holley 650 Ultra DP 63 ensiö??
Holley 650 Ultra DP 63 ensiö??
Ihmettelin, että mihinkä mun 68 suuttimet on kadonnut, jotka olin Tuuman avustuksella vaihtanut isompiin. Kokoelmapussissa oli sen sijaan kaksi paria 63 suuttimia. Holleyn numerical listingissä on enskat mainittu 63:na. Häh, perus 600Vac 1850 ensiöt ovat 66. Miten ihmeessä 650 tuplapumpussa on kolme numeroa pienemmät?
Eipä silti, ehkä tuo jotenkin selittää umpimustia tulppia ja pimeitä sylintereitä, kun Tuuman neuvosta huolimatta sinne meni 72:set vai oliko 70:set. Kokeilen uusia tulppia ja 65:ia eteen.
Mutta silti ihmettelen, miksi noin pienet ensiöt?
Eipä silti, ehkä tuo jotenkin selittää umpimustia tulppia ja pimeitä sylintereitä, kun Tuuman neuvosta huolimatta sinne meni 72:set vai oliko 70:set. Kokeilen uusia tulppia ja 65:ia eteen.
Mutta silti ihmettelen, miksi noin pienet ensiöt?
Re: Holley 650 Ultra DP 63 ensiö??
Nuo 65 ensiöt pitivät koneen käynnissä vähän paremmin. Illalla katselen (en siis kastele enää) tulpat. Ei vielä ole ihan kaikki säädöissä, lämpimänä tyhjäkäynnillä sammuilee mutta sen verran käy, että leimalle pääsi. Liekö tyhjäkäynti vähän laihalla, sammuu tussahtaen?
No niin tuo ssäätäminen vaatii mun mielestä kiinteän seos mittarin ja ehjät pakosarjantiivisteet. matkan varrella tulut kokeiltua eri suutin versioita. Mulla tuo moottori 347.holikan tuplapumppu 650 ilman ryyppy tornia.Noi suuttimet tällä hetkellä ensio 65 ja toisio 77. pover valve 9.5. Kun tuta alipainetta on käytössä. Innovaten mittarin mukaan ollaan 15.suhteella tasakaasulla
Höh, ykkösen tulppa n. 175km lenkin jälkeen musta kuin mikkihiiri eikä lämpimänä käy tyhjää vaan hiipuu. Missäs se alipainemittari olikaan. Vaihdan PutJetin kohta takaisin.
Katohan nuo alipaine reikien tulpat et ovat kunnossa. irti kädessä pyörittelyä,alkuperäiset ovat aika haperoa materiaalia. kipinä varmaankin sapuu perille? ehkäpä tuo tyhjäkäynti seos ruuvvit hieman liikaa auki. Tuo povervalve venttiili on aika vekkuli. jos on olemassa toinen voisi kokeilla kokeen vuoksi.jopa sokeeta tulppaa.Miten tuo kiihdytyspuppu kalvo ehjä voi imaita tuotakin kautta
Ainii, tähänkin tuli selkiys, o-rengas oli valmiiksi viallinen. Lorotti ylimääräistä bensaa. Mutta nyt siellä on taas 68 edessä ja 76 takana. Eikä silti kauhiasti vie bensaa.