Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Topias74 kirjoitti:Okei, eli alapalloa et irroittanut, vain satula, kallistuksen vakaaja, iskari alapäästä irti, ja se abs-johto. Entäs raidetangon pää?
En irrottanut palloja tai raidetangonpäitä ollenkaan. Koko hoito mahtui noin taipumaan alas ja jousi mahtui ihan ok ulos sieltä ja uusi tilalle. Helppo homma sitten, kun sen ekan oli tehnyt ja saanut kaikki auki. Toka lähti jo helposti.
Edit: typot
Viimeksi muokannut ToniH, 16 Heinä 2016, 01:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aihetta taas jatkaa jutustelua SN n alustasta. Jos pyörät säädetty -2 astetta camberia, niin jos otan astelevyn ja laitan vanteeseen pystyyn, niin pitäisikö astelevyn näyttää 2 astetta? Tein nimittäin niin ja astelevy näyttää 4 astetta!
No viime kesänä ne säädettiin, casteria 6,2 astetta, camberia -2 ja 1 mm haritusta puolelleen. Mutta nyt taidan muuttaa niitä enemmän kadulle sopivaksi, mutta kannattaako tuo caster jättää tuohon? Jos laittais auraukselle ja -1 camberia.
Pitäis alkaa etutukivarsista purkamaan puslia ja palloja pois ja sitten pitäis maalit jotenkin poistaa ennen uutta maalia. Onko tiedossa lähteekö tuo käytetty maali Nitromorssilla vai pitääkö noi puhalluttaa?
Joo niin tulee mutta mun pulverimaalari jäi eläkkeelle ja lopetti firmansa enkä tiedä muita lähiseudulla. Tiedän yhden hiekkapuhaltajan mutta sillä kestää kaikki hommat kuukausitolkulla.
Joo ja on ollut jo vuosikaudet mutta ei sekään nyt natsaa tähän hätään. Sinähän olet miltei em. mainituilta seuduilta? Tiedätkö sinä yhtään toimivaa maalaamoa, joka mielellään vielä puhaltaisikin? Nummelakaan ei ole vielä liian kaukana.
Tai edes nopeaa hiekkapuhaltajaa? Eli odottaessa tai max 1-2pv. Maalaus onnistuu kyllä omin voiminkin.