Fordin valtuuttama kolarikorjaamo pk-seutu
Valvoja: Ville K
Fordin valtuuttama kolarikorjaamo pk-seutu
Eli maalaamon äijä "vähän" mälläsi. Hänellä ei tietenkään vastuuvakuutusta ja menee mun kaskosta. Nyt kyselisin hyvää korjaamoa minne hinauttaa. mieluiten tuusulan läheltä, mutta muukin pk-seutu käy.
- ak72
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
Re: Fordin valtuuttama kolarikorjaamo pk-seutu
Kannattaa varmaan ekana soittaa Fordin huoltoyksiköihin,heillä luulisi olevan paras tietämys ja laitteet.
Esim: http://www.vaunula.com/huolto/kolarikorjaamo/
Voi hemmetti, aika pahalta näyttää vauriot
Esim: http://www.vaunula.com/huolto/kolarikorjaamo/
Voi hemmetti, aika pahalta näyttää vauriot

Kävin eilen poliisin kanssa juttelemassa niin näin alkuun lähtee liikenneturvallisuuden vaarantamisena. Ei poliisikaan ihan uskonut, että olisi törmännyt hallissa niin kuin väittää.
- ak72
- Mega-addikti
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
Kaikenlaisia ihmisiä sitä on, kehtaa vielä yrittää valehdella. Kannattaa jossain välissä paljastaa mistä "maalarista" on kyse että muut tietää varoa kyseistä paikkaa.
-
- Addikti
- Auto: Mustang 4.0 2005
Autopeltikorjaamo Vesa Leskinen Nummela
Mä olen siellä hoidattanu oman mustangin ja olen tyytyväinen jälkeen. Eli voin suositella hyvillä mielin
Mä olen siellä hoidattanu oman mustangin ja olen tyytyväinen jälkeen. Eli voin suositella hyvillä mielin
Toi matka vaan aika ikävä kun joudun itse maksamaan auton "hinauksen" eli kuljetuksen lavalla varmaan tässä tapauksessa.Power_boat kirjoitti: ↑19 Huhti 2017, 13:59 Autopeltikorjaamo Vesa Leskinen Nummela
-
- Addikti
- Auto: Mustang 4.0 2005
Sos-hinaus J. Alamäki. Kannattaa soittaa ja kysellä vaihtoehtoja. Samat perustelut, ytetty ja hyvä palvelu ollut aina.
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Voimaveneen suosituksiin voin yhtyä!! Hyvää ja asiallista palvelua.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Jos seppä on saanut auton tuohon kuntoon, ei hinaus oikealle korjaamolle pitäisi olla ongelma, jos sillä ja kaskon kustannuksilla selviää.
En ihmettelisi yhtään vaikka naama tulisi tuollaisella maalarilla kipeäksi ja luita murtuisi.
Rikosilmoituksenkin tuosta voisi tehdä...
En ihmettelisi yhtään vaikka naama tulisi tuollaisella maalarilla kipeäksi ja luita murtuisi.
Rikosilmoituksenkin tuosta voisi tehdä...
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Tehty, mutta poliisitäti soitti ja sanoi että maalarin kanssa keskusteltu ja annettu suullinen huomautus eli ei mitään
oli kuvat ja kaikki liitteenä.

-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Oikeastiko?
Voi VI...U
Löysikö poliisi tallista paikan, johon auto oli osunut? Minusta siellä pitäisi olla selvät jäljet, kun noin paljon ruttua on tullut. Uutta tutkintaa paremmilla miehillä...
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -65 ht, himmeä
Ei niitä kiinnostanut edes käydä paikan päällä.
Vaatii varmasti rikosilmoituksen. Kyseessähän lienee jonkinmoinen luvaton käytöönotto. Vaikkei hänellä ole vastuuvakuutusta niin eihän hän tuosta ilman korvausvelvollisuutta selviä - ellei kaverille anna anteeksi sössimisiään. Hmm... tai siis vakuutusyhtiö ei varmasti anna eli voi olla, että rikosilmoitus vaaditaan, jotta ne edes korvaavat sitä sinulle.
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
Tämäkin vielä. Missä on tietoa ja taitoa.
Rikosilmoitus tehty ja lähti liikenneturvallisuuden vaarantamisena, seuraavana päivänä kyttä ämmä soitti ja sanoi että uskoi äijän selityksen ja on antanut suullisen varoituksen. Eli ei kytät mitään autaToniH kirjoitti: ↑20 Huhti 2017, 15:15 Vaatii varmasti rikosilmoituksen. Kyseessähän lienee jonkinmoinen luvaton käytöönotto. Vaikkei hänellä ole vastuuvakuutusta niin eihän hän tuosta ilman korvausvelvollisuutta selviä - ellei kaverille anna anteeksi sössimisiään. Hmm... tai siis vakuutusyhtiö ei varmasti anna eli voi olla, että rikosilmoitus vaaditaan, jotta ne edes korvaavat sitä sinulle.