Jaa?
Oisinkohan mä sitten umpimielinen avoautoilija?
Vieläkin ihmetyttää miten vähän rippikouluiän ohittaneeseen avoautoon tulee sateella vettä.
Venttiilinvarren kumit
- ak72
- Mega-addikti
- Viestit: 667
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
- Paikkakunta: Raahe
Re: Venttiilinvarren kumit
Löysin vanhan ketjun niin laitan kyssärin tähän:
Huomasin kun tuota mottia olen avaamassa että osa venttiilinvarren kumeista (positive) olisi nuossut vähä ylös. Voiko se aiheuttaa sen että osa tulpista on ihan mustia muttei öljyisiä?
Mullakun oli koko kesän tuota ongelmaa että osa tulpista on pitkänkin ajon jälkeen ihan mustia ja osa hyvännäköisiä. Yksikään tulppa ei kyllä ollut öljyinen.
Mulla on uudet venavarrent kumit pitää ne vaihtaa samalla kun tuon nokka-akselin vaihdan ja käytän kannet irti.
Huomasin kun tuota mottia olen avaamassa että osa venttiilinvarren kumeista (positive) olisi nuossut vähä ylös. Voiko se aiheuttaa sen että osa tulpista on ihan mustia muttei öljyisiä?
Mullakun oli koko kesän tuota ongelmaa että osa tulpista on pitkänkin ajon jälkeen ihan mustia ja osa hyvännäköisiä. Yksikään tulppa ei kyllä ollut öljyinen.
Mulla on uudet venavarrent kumit pitää ne vaihtaa samalla kun tuon nokka-akselin vaihdan ja käytän kannet irti.
- ak72
- Mega-addikti
- Viestit: 667
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang '66 289 HT
- Paikkakunta: Raahe
Re: Venttiilinvarren kumit
Juu varmaan lähipäivinä saan kannet irti niin tsekkailen nuita, aattelin käyttää ne Aution Autossa Ylivieskassa tsekattavan. Vaihtavat jouset ja kumit sekä tarkistavat onko väljyyksiä jne.
Venavarren kumit on alkuperäiset eli 2000-luvun alusta, voihan ne olla finaalissa, kun vähän puskee sinistä kun kuumana starttailee.
Venavarren kumit on alkuperäiset eli 2000-luvun alusta, voihan ne olla finaalissa, kun vähän puskee sinistä kun kuumana starttailee.