Gt mustangin flekti
Gt mustangin flekti
Elikkä kyseessä mustang gt 5 litrasella koneella ja vuosimallia 1994. Ongelmana on se että flekti ei lähde pyörimään kun pitäisi. Flekti kokeiltu että toimii. Missä flektin anturit sijaitsee? Vai mistä kannattaisi alkaa vikaa etsimään?
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Gt mustangin flekti
koneen apukuskin puolella vesiputkessa on anturi, ohjainlaite ohjaa lämpötilan mukaan. CCRM-modulissa on releet, se on paisuntasäiliön kiinnitysraudassa. http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... rm#p132676
Viimeksi muokannut Pappacosworth, 31 Tammi 2017, 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Re: Gt mustangin flekti
Kokeile lähteekö flekti pyörimään kun laitat ilmastoinnin päälle. Olikohan se lämpötila anturi siinä termostaattikotelon takana imusarjan etupäässä.
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Gt mustangin flekti
KOEO testillä pyörähtää testipyöräytyksen jos ohjauspuoli on ehjä. http://www.corral.net/tech/maintenance/ ... .html#koeo
Running a KOEO self-test:
1. Setup the VIP/DLC connector jumper as described above.
2. Turn Ignition On.
3. Count the flashing/needle-sweep pattern.
4. Write down the codes logged.
5. Start a topic with your problem in the Electronic Engine Management section.
KEY ON ENGINE RUNNING (KOER) SELF-TEST
Warm engine at 2,000 rpm for two minutes.
Turn the engine "OFF" and wait for ten seconds
Activate the self test by grounding the Self-Test Input (STI) connector.
Start the engine.
After the engine ID code is received:
Depress and release the brake pedal,
Turn the steering wheel 1/2 turn and release it.
If the vehicle is equipped with an E4OD transmission cycle the Overdrive Cancel Switch (OCS) .
When the dynamic response "goose" code appears, briefly go to wide open throttle.
Record all codes displayed.
Turn "OFF" the engine and deactivate the self test

http://sbftech.com/index.php/topic,2471.0.html
http://www.justanswer.com/ford/58jqj-fo ... story.html
Running a KOEO self-test:
1. Setup the VIP/DLC connector jumper as described above.
2. Turn Ignition On.
3. Count the flashing/needle-sweep pattern.
4. Write down the codes logged.
5. Start a topic with your problem in the Electronic Engine Management section.
KEY ON ENGINE RUNNING (KOER) SELF-TEST
Warm engine at 2,000 rpm for two minutes.
Turn the engine "OFF" and wait for ten seconds
Activate the self test by grounding the Self-Test Input (STI) connector.
Start the engine.
After the engine ID code is received:
Depress and release the brake pedal,
Turn the steering wheel 1/2 turn and release it.
If the vehicle is equipped with an E4OD transmission cycle the Overdrive Cancel Switch (OCS) .
When the dynamic response "goose" code appears, briefly go to wide open throttle.
Record all codes displayed.
Turn "OFF" the engine and deactivate the self test
http://sbftech.com/index.php/topic,2471.0.html
http://www.justanswer.com/ford/58jqj-fo ... story.html
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
-
- Addikti
- Viestit: 259
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 22:04
- Auto: Mustang Gt -95
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Gt mustangin flekti
Olen törmännyt muutamaan missä flektin liitin saanut lämpöä ja sulanut..Omassa oli myös näin. Hain uspartsista uuden flektin ja johtoon uuden liittimen, tässä tapauksessa myös toimi välillä ja välillä ei
Re: Gt mustangin flekti
Kiitoksia vastauksista! täytyypi lähtä tallille ropaamaan. 
