Modular moottorin poraus ja tasapainotus
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Modular moottorin poraus ja tasapainotus
Onko tietoa onko jollain koneistamolla tai harrastajalla paksuja stressilevyjä lohkon poraamista varten. Alumiinilohkon kaikki koneistukset pitää tehdä niiden kanssa. Jos jollain olisi korjauskelvottomat kannet, niin voisko niistä tehdä?
Viimeksi muokannut Pappacosworth, 13 Kesä 2017, 22:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Stressilevyt modular moottorin koneistamiseksi
Miten paksu sen levyn pitäs olla?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Stressilevyt modular moottorin koneistamiseksi
Tuollaset sais aika kätevästi vesileikkurilla...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Stressilevyt modular moottorin koneistamiseksi
Lohko on kuulemma niin vetelä tyhjänä että stressilevyt pitää olla paksut. http://www.modularmotorsportsracing.com ... cts_id=781
Ja varmaan tarttis vielä automaatin turbiinikopankin että sekin olisi kiinni momentissa.
Kuinka voi olla männän välyksen ohjearvo miinuksella, -0.010/+0.026 mm ? tehtaan manuaalin mukaan.
Hitto vaan kun kaikki joutilaat rahat on kiinni sponsorisopimuksessa ja se arvotaan vasta lauantaina...
Ja varmaan tarttis vielä automaatin turbiinikopankin että sekin olisi kiinni momentissa.
Kuinka voi olla männän välyksen ohjearvo miinuksella, -0.010/+0.026 mm ? tehtaan manuaalin mukaan.
Hitto vaan kun kaikki joutilaat rahat on kiinni sponsorisopimuksessa ja se arvotaan vasta lauantaina...
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Stressilevyt modular moottorin koneistamiseksi
Saatko piirrettyä mallin kansipahvista tai jostain, voisin vähän kysellä 

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Stressilevyt modular moottorin koneistamiseksi
Mulla on levyt (2kpl) alumiinia ja 50mm paksut.
040-5057808
040-5057808
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Stressilevyt modular moottorin koneistamiseksi
Sietää harkita vissin moottorin kanssa ajelua Ruotsiin, siellä olis yhdessä paikassa koneistamo joka osaa, ja siellä on levyt. Tasapainotuskin onnistuu samassa paikassa, Suomessa ei taida vissiin ollaan yhtään sellaista paikkaa? 300$ on 1kpl 3,5" paksu stressilevy Ebayssa ja Ruotsissa reilu 800€ noi koneistukset. Pah... tarkennus + ruotsin alv 25%
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/