80 -luvun 302 ja 60-luvun 3speed
80 -luvun 302 ja 60-luvun 3speed
Olisi joutilaana 302 50oz painoilla ja vanha 3vaihteinen.heräsi ajatus yhdistää ne mutta miten?mahtuuko mikään 50unssinen vauhtipyörä vanhan kytkinkopan sisään?entä millainen asetelma ja levy?
Re: 80 -luvun 302 ja 60-luvun 3speed
Tämä riippuu ihan kytkinkopasta onko se tarkoitettu 157 vai 164 hampaiselle vauhtipyörälle.
50oz vauhtipyöriä löytyy niin 157 ja 164 hammaskehällä.
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
Eli vastaus on mahtuu.
Mutta...
http://saveclassiccars.net/2015/05/21/i ... lhousings/
50oz vauhtipyöriä löytyy niin 157 ja 164 hammaskehällä.
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /make/ford
Eli vastaus on mahtuu.
Mutta...
http://saveclassiccars.net/2015/05/21/i ... lhousings/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.