Bensan paluulinja

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
miksu11
Addikti
Viestit: 152
Liittynyt: 10 Syys 2012, 21:25
Auto: Mustang 1966 HT
Paikkakunta: Hämeenlinna

Bensan paluulinja

Viesti Kirjoittaja miksu11 »

Elikkäs tarkoitus olisi talven aikana laitella uudet bensalinjat teräspunos letkusta ja samalla aattelin kun nyt ei ole paluulinjaa niin laittelis samalla semmosen..Miten ootte paluu linjoja vedelly?
Moottori perus kaasari kone 331stoker 400++hp
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Bensan paluulinja

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Mulla on AN 8 syöttölinja ja AN 6 paluulinja paineensäädin väliin jos tarvitsee. AN 6 riittää molempiin linjoihin.
Tee polttoaine putkisto joko metalliputkella tai teflonletkulla, perus punosletku tihkuu ajansaatossa läpi.

AN 8 linja tankilta kaasarille välissä suodattimet (2kpl tiheä ja harva), AN6 oksat linjasta kaasarille, paineentasaaja, AN6 paluulinja tankkiin. Linjat on teflonia, metallia ja punosletkua.
Aikalailla tuon kuvan mukainen. Tosin minulla on nuo pumput (3kpl) tankin sisällä.
Liitteet
selecting-the-correct-regulator-for-your-car2.png
Tankin_liitännät.jpg
surge_tank_pumps.jpg
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: Bensan paluulinja

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

... Ja semmonen vinkki vielä, että kaikki AN liittimet eivät sovellu ohuemmille teflon letkuille. Varminta on ostaa saman valmistajan letku ja liittimet, jotka tosiaan tarkoitettu teflon letkuille. Esim. Fragola 6000 sarja.

Itsellä ylimitoitettu An 10, mutta AN6 paluu A1000 Aeromotivrn pumpun kanssa, ja paluu riittää, ilman että paineet lähtisivät nousemaan.
Vastaa Viestiin