Ennakkokäyristä

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Ahti
Mega-addikti
Viestit: 563
Liittynyt: 06 Syys 2004, 13:45
Paikkakunta: Riksu

Ennakkokäyristä

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Syt. ennakkoja tossa säätelin. Mulla oli n. 15 perus ja 40 kok. ennakko eli musta tuntui että kok. ennakkoa oli liikaa.
Lisäksi ennakko lähti heti tyhjäkäynniltä nousemaan mikä aiheutti sen että kierrokset palautu tosi hitaasti ja tyhjäkäynnistä tuli muutenkin sellasta että tuntu että kaasu jäi hieman päälle.
No, vaihdoin jakajaan (MSD Pro Billet) pykälää jäykemmän jousen toiselle puolelle ja pari pykälää paksumman rajotinholkin keskipakosäätimeen. Nyt on perus n. 18 ja kokonais 35 (kierrosluvulla n. 2400).
Ongelmana on edelleen että kierrokset laskee 1300>1000 tosi hitaasti eli pitääköhän vaihtaa vielä jousia vai onko mulla jossain muualla vikaa?
Minkälaisia käyriä teillä on? Millä kierrosluvulla täysennakko?
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Sytkä käppyrä kuulostaa toimivalta tosin totaali vois olla vähän 1-2 ast
ylempänä n.2600-2800rpm aluella
Kaasarin palautuvuus kannatta tark/ herkistää tai jäykempi vieteri.. jos ei muuten jakajaan joko jäykempää
vieteriä tai ainakin varmistaa limppujen voitelu ettei takertele palautuessa
8) kokeile jos jeesaa..
Vastaa Viestiin