Syt. ennakkoja tossa säätelin. Mulla oli n. 15 perus ja 40 kok. ennakko eli musta tuntui että kok. ennakkoa oli liikaa.
Lisäksi ennakko lähti heti tyhjäkäynniltä nousemaan mikä aiheutti sen että kierrokset palautu tosi hitaasti ja tyhjäkäynnistä tuli muutenkin sellasta että tuntu että kaasu jäi hieman päälle.
No, vaihdoin jakajaan (MSD Pro Billet) pykälää jäykemmän jousen toiselle puolelle ja pari pykälää paksumman rajotinholkin keskipakosäätimeen. Nyt on perus n. 18 ja kokonais 35 (kierrosluvulla n. 2400).
Ongelmana on edelleen että kierrokset laskee 1300>1000 tosi hitaasti eli pitääköhän vaihtaa vielä jousia vai onko mulla jossain muualla vikaa?
Minkälaisia käyriä teillä on? Millä kierrosluvulla täysennakko?
Ennakkokäyristä
Ennakkokäyristä
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Sytkä käppyrä kuulostaa toimivalta tosin totaali vois olla vähän 1-2 ast
ylempänä n.2600-2800rpm aluella
Kaasarin palautuvuus kannatta tark/ herkistää tai jäykempi vieteri.. jos ei muuten jakajaan joko jäykempää
vieteriä tai ainakin varmistaa limppujen voitelu ettei takertele palautuessa
kokeile jos jeesaa..
ylempänä n.2600-2800rpm aluella
Kaasarin palautuvuus kannatta tark/ herkistää tai jäykempi vieteri.. jos ei muuten jakajaan joko jäykempää
vieteriä tai ainakin varmistaa limppujen voitelu ettei takertele palautuessa
