Tuli pelastettua kuusen alta 1980 V8 Ghia Fastback. Edellinen omistaja sanoi, että tehostimen pumppu ei toimi. Vaihdoin pumpun, ja nyt tehostaa, mutta heti keskikohdan oikealla puolella on pykälä, jonka ylittäminen kysyy ylimääräistä voimaa. Pykälän jälkeen tehostus toimii normaalisti. Pykälän kohdalla myös kuuluu rusahdus. Onko ideoita? Auttaako hammastangon kireyden säätö ja miten sitä näissä vehkeissä säädetään? Vai kliksuttelenko uuden tangon kaikkineen? Kun ajelin (hyvin vähän) ilman tehostusta, niin en huomannut tuota pykälää.
Oispa simpukka.
Foxin hammastangossa pykälä
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: Foxin hammastangossa pykälä
Ei se simpukka oo kiva, hammastanko on rock. Mulla olis tulossa ehjä samanikäsestä foxista irrotettu hammastanko myyntiin tässä kunhan kerkiän sen laittaa...
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Kyllä se simpukka on tosi kiva... Kun se on kunnossa/kunnollinen!Firebolt kirjoitti:Ei se simpukka oo kiva, hammastanko on rock. Mulla olis tulossa ehjä samanikäsestä foxista irrotettu hammastanko myyntiin tässä kunhan kerkiän sen laittaa...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Tarjoa vaan tankoa!Firebolt kirjoitti:Ei se simpukka oo kiva, hammastanko on rock. Mulla olis tulossa ehjä samanikäsestä foxista irrotettu hammastanko myyntiin tässä kunhan kerkiän sen laittaa...