Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Peltikatto tiputtelee kondenssivettä melkein kaiken aikaa.
Muutenkin pellitallissa kaikki ruostuu, kun on märkänä koko ajan.
Aluskate kannattaa ainakin laittaa.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Homer65 kirjoitti:[Kai tilasit suoraan Juhalta, tingittyyn hintaan. Tuskin teit kuitenkaan tilausta kun Juha oli viikko sitten Kajaanissa .
No en kyllä tilannut suoraan Juhalta. Hinta kohdillaan muutenkin.
Saat maksulinkin kun nuo tallit rantautuu näinä hetkinä sillä 599€ hinnalla. Saadaan sulle sitten talli tulemaan.
Jep, kävi tosiaan niin että tallit oli loppuneet ja sain jo rahatkin takas. Ilmoittele kun on taas saatavana. Jätin yhteystietoni teidän verkkomyyntiin kun olin sinne yhteydessä toissapäivänä.
Late kirjoitti:Joretuotteen talli oli itsellä pihassa yli 10 vuotta ja hyvin kesti pari muuttoakin. Vasta Tapani myrsky pari vuotta sitten muutti sen kahdeksikoksi. Ja sekin oli kiinnittäjän vika... Toki ne lumet tuli sieltä pois aina kopisteltua, mutta paljon kesti sitäkin.
Joretuotteen pressutallista täälläkin hyviä kokemuksia, on just siitä kumimaisesta rekkapressusta tehty. Jos vielä raaskii uhrata maahan ankkurointiin hieman aikaa ja rahaa, niin väitän että on yksi kestävimmistä mitä on. Itse en jaksanut kauheasti lumia tiputella, suojapäivänä ne tuli itsestään alas..
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
No hetki siinä meni että saatiin mutta nyt on taas tavaraa hyllyssä. Jäsenhinta siis 599€, mulle vaan yksityisviestiä.
Ironhorse saa tuosta kohta puoliin maksulinkin jos aihe on vielä ajankohtainen
Kössi1 kirjoitti:Onkos porukoilla kokemusta pressutalleista, jos mussen talveksi sellaiseen säilöisi. Jos hyvissä ajoin hommaisi valmiiksi. Tuo lumikuorman kesto kyllä arveluttaa, joutuuko jatkuvasti lumia poistamaan ettei romahda? Kotimaiset valmisteet olisi varmaan parempi vaihtoehto, paksummat putket ja pressu.
Päädyin pohdinnan jälkeen tekemään vajan sivustalle savun värisellä valokatteella talvisäilöntä paikan. Ei houkutellut tuo että ensin lapioi polun takapihalle ja poistaa pitkin talvea lumet pressun päältä. Eikä kaikkiin rakennustarvikkeisiin mennyt kuin noin 250e.
Liekkö tämä se Joretuotteen talli?...tuli yhden auton mukana 5v sitten...hyvin kestää lumikuormaa, mutta silti yleensä pudotan ne pois kun on 20cm kertynyt. Kyllä se on minusta jo laiskuutta jos ei viitsi niitä lumia pudotella edes yhden teltan katolta, itsellä neljä telttaa takapihalla ja menee ehkä 15min kun niistä kaikista tiputan lumet
Torino Brougham 435 + C6 -70
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 > 221 Windsor GTXL -70
2 x Escort mk1
Escort mk2
ym. Fordeja