1973 Mussen maadoituspisteitä.

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
Jappe-1
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 17 Kesä 2016, 09:45
Auto: Mustang Mach-1,1973

1973 Mussen maadoituspisteitä.

Viesti Kirjoittaja Jappe-1 »

Pystyykö joku sanoa/muistamaan, missä kaikkialla on 1973 Hatchback korisen Mussen maadoituspisteet(tehdastekoiset)
Lähinnä kiinnostaa mittaristolle tuleva iso johtonippu, jostain sillekin se maa on pitänyt ottaa ,,,mistäköhän?
Silmiin ei ole osunut muita maadoituksia kuin takaluukun keskikohta,josta takavalot saavat maata,sitten syylarin "metalliteline",siihen on molemmat etuvilkut maadoitettu (2kpl),lisää toivottavasti jostakin löytyy?
Autossa on pimeenä kaikki mittarivalot,myös öljy/ALT/lämpö. lämppärin säätimen valot, keskikonsolissa oleva kello, täysin mykkä, lisäksi esim valokytkimellä on taustavalo, sekään ei toimi. Itse valokytkimen vaihdoin uuteen eilen, ei mitään vaikutusta.
Tilasin mittaristoon uuden jännitteensäätimen,itse sähkön "johdinmatto",oliko sillä nimeke folio tuntuu olevan ehjä,mittasin sen jopa.
Ideoita otetaan ilolla vastaan!
Kiitos!
Avatar
Kopekka
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Joensuu

Re: 1973 Mussen maadoituspisteitä.

Viesti Kirjoittaja Kopekka »

Lataa tuosta nuo kuson kulku kuvatukset. 71:n kohdalla on sisustan nipun kuva, 73 lienee aika samanlainen http://www.7173mustangs.com/misc.php?page=diagrams
Siitä regulaattorista menee ainoastaan 5v mittareille ei valoille. Originaali tyylistä regua on turha yrittää mittailla yleismittarilla. Tuleeko 12v ollenkaan panelille ?
:wink:
71 Mach1 351C 4v
Ford Mondeo Wagon 2017 1,6 Ecoboost
Jappe-1
Aktiivi
Viestit: 40
Liittynyt: 17 Kesä 2016, 09:45
Auto: Mustang Mach-1,1973

Re: 1973 Mussen maadoituspisteitä.

Viesti Kirjoittaja Jappe-1 »

Kiitos linkistä, siitä on paljon apua tässä projektissa. Ai perkele,luulin että regulaattori tekee muutakin,kuin vain säätää virtaa mittareille.no osa on tilattu ja maksettu.Paneliin ei tule virtaa yhteenkään pistokkeseen,missä on jokin lamppu,kellolle sitten taas tulee virtaa,mutta itse kello onkin taas rikki,heh heh!
Eilen meni vilkut täysin pimeeksi,kun olin crusingiin lähdössä,perimmäinen syy oli rikottu hätävilkku kytkin,se on nyt nippusiteillä pakotettu tiettyyn asentoon,näillä mennään,kunnes saan uuden kytkimen.jotain tälläistä vastaavaa odotan pimeistä mittarivaloista.
Vastaa Viestiin