-74 C4 heittelee väli-ykköstä
-
- Aktiivi
- Viestit: 96
- Liittynyt: 25 Kesä 2006, 20:48
- Paikkakunta: Loppi-Lontoo-Läyliäinen
- Viesti:
-74 C4 heittelee väli-ykköstä
Leivoin -57 Fairlaneen -74 Rancherosta 302 + C4-tekniikan ja kaikki pelas laakista mutta yksi pieni kauneusvirhe löytyy, ihan pintakaasulla kiihdyteltäessä loota vaihtaa nätisti ykköseltä kakkoselle ja aika usein kakkoselta kolmosellekin mutta välillä ennen tuota vaihtoa kakkoselta kolmoselle heittää loota ihan hetkeksi ykkösen silmään? Kick-down toimii oikein hyvin noin muuten eikä vivustotkaan ainakaan sormin tunnu kahnaavan. Onkos jollain aavistusta mistä tuo mahtaisi johtua? Tässä vempeleessä lootalle menee kaksi alipaineputkea ja ne on nyt kumpikin napattu suoraan imusarjasta joten alipaineesta ei pitäisi olla pulaa, onkohan se vaan nyppästävä koko kickdown-vivusto irti ja testailtava ilman?
Ride Sally Ride!
Re: -74 C4 heittelee väli-ykköstä
Siinon se kakstoiminen modulaattori, sen modun pienemmä letkun voit tulpata.
Tsiikaa se kikkarin liike, tuossa vireon loppupuolella näät, miten sen tylee liikkua
Tsiikaa se kikkarin liike, tuossa vireon loppupuolella näät, miten sen tylee liikkua

-
- Webmaster
- Viestit: 593
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 16:33
- Auto: HT '65
- Paikkakunta: Haukipudas
- Viesti:
Re: -74 C4 heittelee väli-ykköstä
Nostetaas vanha aihe ylemmäs, paitsi mulla tekee samaa täyskaasulla.
WOT ja lähes WOT, arpoo aika pahasti vaihteita, 2-3 vaihto mennään ykkösen kautta (2-1-3). Joskus vaihtaa monta kertaa jos on pokkaa pitää poljinta lähellä lattiaa. Kun löysää kaasua niin sitten löytyy kolmonen. Tässä vaiheessa yleensä vauhtiakin jo reilusti. Joskus taas käy niin että kaasu pohjassa löytyy vain ykkösvaihde, eikä muuta. Siitä kun vähän löysää vähän niin laatikko vaihtaa hyvin nopeasti 2 ja heti 3.
Veto ei myöskään lopu missään välissä. Ei havaittava luistoa missään kohti (edes renkaan ja asfaltin välissä
).
Normaalissa ajossa pyrkii vaihtamaan kolmoselle jo 40 vauhdista ja muutenkin toimii juuri kuten luontevalta tuntuu. Tämän perusteella en ole halukas enää aikaistamaan vaihtoja alipainemodulaattorin säädöllä.
Pakkokakkosella voipi ajaa mölypoljin pohjassa ja siitä käsin D:lle vaihtaen löytyy kolmonen suoraan, käymättä ykkösen kautta.
Alipainemodulaattori on 1-letkuinen kierrettävää tyyppiä ja valkoisella merkillä, jos sillä on nyt väliä. Tämä ei ole alkuperäinen green dot C4, vaan uudempi, tarkka vm ei tiedossa. Ei myöskään tietoa et onko shift-kittejä tjsp asenneltu.
Kick-downin on tarkistanu kerran jo, mutta tarkistan vielä uudestaan..
Mistä lähtis seuraavaksi katselemaan ongelman ydintä? Kuvernööri?
WOT ja lähes WOT, arpoo aika pahasti vaihteita, 2-3 vaihto mennään ykkösen kautta (2-1-3). Joskus vaihtaa monta kertaa jos on pokkaa pitää poljinta lähellä lattiaa. Kun löysää kaasua niin sitten löytyy kolmonen. Tässä vaiheessa yleensä vauhtiakin jo reilusti. Joskus taas käy niin että kaasu pohjassa löytyy vain ykkösvaihde, eikä muuta. Siitä kun vähän löysää vähän niin laatikko vaihtaa hyvin nopeasti 2 ja heti 3.
Veto ei myöskään lopu missään välissä. Ei havaittava luistoa missään kohti (edes renkaan ja asfaltin välissä

Normaalissa ajossa pyrkii vaihtamaan kolmoselle jo 40 vauhdista ja muutenkin toimii juuri kuten luontevalta tuntuu. Tämän perusteella en ole halukas enää aikaistamaan vaihtoja alipainemodulaattorin säädöllä.
Pakkokakkosella voipi ajaa mölypoljin pohjassa ja siitä käsin D:lle vaihtaen löytyy kolmonen suoraan, käymättä ykkösen kautta.
Alipainemodulaattori on 1-letkuinen kierrettävää tyyppiä ja valkoisella merkillä, jos sillä on nyt väliä. Tämä ei ole alkuperäinen green dot C4, vaan uudempi, tarkka vm ei tiedossa. Ei myöskään tietoa et onko shift-kittejä tjsp asenneltu.
Kick-downin on tarkistanu kerran jo, mutta tarkistan vielä uudestaan..
Mistä lähtis seuraavaksi katselemaan ongelman ydintä? Kuvernööri?