Kyseessä on 4-vaihteinen Warnerin manuaalilaatikko eli onko se sitten T-10? (Korjatkaa jos olen väärässä!) Laatikko alkaa pitämään ääntä kun kiihdyttää ykkösellä ja sitten höllää kaasua. Samaa ääntä mutta hiljaisempaa esiintyy myös kolmosen ollessa silmässä.
Ääni on terävää GRRRR-tyyppistä ja varsinkin ykkösellä niin kovaa että alta pois!! Ykkönen ei ole koskaan mennyt helposti silmään ja nyt kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa laatikko on alkanut "kolahtaa". Vaihteet pysyvät kyllä päällä ja auto kulkee normaalisti äänestä huolimatta.
Pitäisikö laatikko irroittaa saman tien isompien vahinkojen välttämiseksi ja osaako kukaan suositella hyvää korjaajaa Tampereen lähistöltä?
Ylimääräistä ääntä vaihdelaatikosta...
Veikkaan laatikon laakeroinnin olevan lopuillaan. Ei vältämättä koske kaikkia laakereita. Perus kunnostus olisi paikallaan. En tunne Tampereen seudun manuaali laatikoiden korjaajia mutta Niemensivulle Ulvilaan kannattaisi soittaa, Seppo tuntee laatikkosi varmasti ja pystyy hommaamaan itse tarvittavat varaosat ja tekemään tarvittavat korjaukset, suosittelen.
No löytyy tuolta Pirkkalasta firma joka saataisi työhön ryhtyä mutta se on ehkä suuntautunut hieman enemmän erikois osaamiseen.
http://www.ssf-pyora.fi/index.html
PS. onko FMOC:n piirissä ollut yhteyksiä ko. firmaan.
No löytyy tuolta Pirkkalasta firma joka saataisi työhön ryhtyä mutta se on ehkä suuntautunut hieman enemmän erikois osaamiseen.
http://www.ssf-pyora.fi/index.html
PS. onko FMOC:n piirissä ollut yhteyksiä ko. firmaan.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.