foxin jarrumuutossarja

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

foxin jarrumuutossarja

Viesti Kirjoittaja ac5 »

kokemuksia m-2300-k paketista.hyvät ja huonot :oops:
Mitä muuta sarjasta puuttuvaa tarvii hankkia :?:
vanteet,jarrupalat,+LISÄÄ DOLLAREITA :roll:











http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=1791
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Asensin sellaisen neljä vuotta sitten omaani.

Ainoa mitä tarvii hankkia (muistaakseni) on pätkä jarruputkea vasemmalle etujarrulle. Asiallinen setti asentaa ja tuleehan siinä ne SN-95 spindletkin jotka on paljon paremmin suuniteltu kuin alkuperäiset, niin ja 5- pulttiset vetarit. Raideleveys kasvaa oleellisesti tuolla setillä. Eli onhan se paljon parempi ajaa tuon jälkeen.
Niin ja vanteet tietysti tarvii hankkia, sama vanne ei käy eteen ja taakse.
Kokoa pitää olla 17"
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

paketin hinta nyt n.2000e.-Jos ei muuta järkevää ratkaisua löydy?

Ehkä talvella sitten.Mitä muuta samalla ruuvamisella kannattais
vaihtaa eteen :twisted: puslat,tolppien yläpään säätö.

Löytyiskö ne vanteiden leveydet/et eteen ja taakse,kiitos.

Fordin katalookissa 17"x8" ja 5.75"backspacing.
Meneekö 245 joka kulmaan ilman rälläkkää :?:
Omat tolpat säädettävillä iskareilla,ei madallettu. :!:
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Itte pistin tässä jo muutamaankin paikkaan kyselyä jarruosista jos tekis nyt sitten sen muutoksen kun pitäis jokatapauksessa repiä perä auki :o

Mutta fordin kitti fordilta maksaa n. 2k eur ja muualta.. ei vierlä tiiä, ootellaan nyt, jos vaikka nelimäntäset laittas eteen..
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Kun joku käy etujarrujen päivitykseen niin pistääkä viestiä tännepäin, olis tarvetta gt:n etujarruosille, jos omaan foxiin saisi pikkasen paremmat jarrut. Ei viitti levyjarruja käydä laittelemaan joka nurkkaan, ei sitten enää taitaisi saada trx:iä alle.
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Mun vanteet jotka Ford Racing tuon kitin kanssa toimimaan tarkoitti ovat
1995 cobra ärrän M-1007-M179 taakse ja eteen M-1007-R58
Backspacingit 6.42 taka ja 5.95 etu.
Leveyttä niillä on 9 tuumaa ja kumit 245/40-17. Vanteelle mahtuu 275/40 -17. Pyörivät ongelmitta. Madaltaa voi aika reilusti.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Kuvia edellisessä mainitsemistani vanteista ja niiden backspacingistä käytännössä löytyy tästä:

http://personal.inet.fi/private/ristsa/
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Kiitos Antille vinkeistä! On hieno laite ja matalalta näyttää,vakioon
katsottuna.Eikös 8":n vanteelle mene 245/45-17 vielä simppelisti,jää
vähän kanttikivi suojaa :wink: Pitäis käydä samanlaiset vanteet joka
kulmaan :?: Odotellaan josko kurssi vähän paranis,nih sitte :twisted:
karjal
Aktiivi
Viestit: 35
Liittynyt: 21 Touko 2005, 19:02
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja karjal »

Itse voisin mainita pienenä miinuksena että 9" tuumaa leveillä vanteilla entisestäänkin heikko kääntösäde heikkenee vielä hiukan lisää..

Mutta sarjan etuihin verrattuna pieni haitta!

Ja jos haluaa tsekata miltä umpimallinen -90 GT näyttää kyseisellä setillä + -95 Cobra R vanteilla niin:

http://www.lut.fi/~karjalai/musse

Heh, Antin ja minun musset ovat ulkoa kuin identtisiä! (lukuunottamatta korimallia)

Niin ja renkaina edessä 245/40/ZR17 ja takana 255/40/ZR17
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

No tuli sit tilattua jarrusetti,rp:stä sain parhaan tarjouksen.
Kaikki tekosyyt ja vakuuttelut,pitäähän autossa jarrut olla jne :oops:
Tällästä tää on,mopo lähtee käsistä.

Vanteista vielä,minkä levyiset max.taakse mahtuu 5,98"bakspasing :?:
Ei tunnu noita 9":n vanteita löytyvän näillä offseteilla niin hirveesti
erilaisia,saati samoja vanteita eri offsetilla.Taakse 6.42" :?:
Jos noille 5.98":lle mahtuis 255:t,se riittäis mulle.
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

ac5 kirjoitti:No tuli sit tilattua jarrusetti,rp:stä sain parhaan tarjouksen.
Kaikki tekosyyt ja vakuuttelut,pitäähän autossa jarrut olla jne :oops:
Tällästä tää on,mopo lähtee käsistä.

Vanteista vielä,minkä levyiset max.taakse mahtuu 5,98"bakspasing :?:
Ei tunnu noita 9":n vanteita löytyvän näillä offseteilla niin hirveesti
erilaisia,saati samoja vanteita eri offsetilla.Taakse 6.42" :?:
Jos noille 5.98":lle mahtuis 255:t,se riittäis mulle.

Kerrohan tarkemmin, mikä setti ja suurinpiirtein hintaa ?

Itte tässä oottelen syksyyn kunhan Aulis palautuu lomaltaan ja alkaa vekslailemaan taas konttia jne.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

m-2300-k.
Viimeksi muokannut ac5, 12 Heinä 2005, 17:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

ac5 kirjoitti:m-2300-k.
Soita 0400-657147 Ismo
Jep, perussettii..
Itte kattelin vähän stydimpää tavaraa etupäähän, ja lähinnä vakiota takapäähän, eihän ne takakumit suttaa jos ne jarruttaa ;)
Eli eteen nelimäntäset isot levyt ja taakke vain 5 pultti muutos.

Muta kattoo ny, kunha saa muut osat hommattua enste jne tjms yms etc..
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Eikös liian hyvät jarrut hidasta liikaa vauhtia :D No vitsi,hei.
Eiköhän noi riitä jokapäiväiseen ajeluun ja ehkä muutamiin
ratakierrokseenkin :D
Mites itte,meinaatko kunnon mutkalaitetta alkaa rakentelemaan?
Vastaa Viestiin