Minkälaiset äänenvaimentajat cruisailu käyttöön

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
PeteP
Aina äänessä

Re: Minkälaiset äänenvaimentajat cruisailu käyttöön

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Mulla taitaa olla dynomaksit tuossa Voksissa, pitää kurkata mikä malli. vaimentajat taka-akselin etupuolella, ja siihen loppuu myös putkisto, ei kumise missään vauhdissa, mukava matala murina käy hyttiin, ja onnistuu kuulla ja puhua :)
Viimeksi muokannut PeteP, 21 Maalis 2016, 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:krooh:
Firebolt
Superpölöttäjä
Auto: Autoton

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Mulla on volvossa tommone ja aika kovat on äänet, mut oon aatellu korvata sen toisen pöntön samanmoisella. Upo on kans jollain Dynomaxilla ja ihan ok äänet.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Firebolt
Superpölöttäjä

pete66 kirjoitti:Eikös Foxeissa ole katalysaattorit? Eikös nekin jotain vaimenna? Ajattelin vaan että voi olla aika sopivakin kattien kanssa. Mulla myös nuo 2,5" vaimentajat.
Ei kaikissa oo eikä korkkarikaan tartte kun se on -80.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Täh..??? :hullu:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Firebolt
Superpölöttäjä

Joo mittaile mitä tulee. Mulla tosiaan on joku poistanu volvosta katin ja laittanu 2 1/2 in putkee loppupätkän, alunperin vissiin kuuluis olla 3 vaimenninta ja nyt on yks tommonen dynomax ja toinen joku lyhyt läpivirtaava. Putki jää n. 30 cm takapuskurin alle ja meteli on aika kova. Tai sit on tullu vanhaks kun passatista ei kuule onko se käynnissä ja tottunu liian hyvään... Meinasin ottaa mustangista toisen pöntön ja laittaa sen ton läpivirtaavan tilalle.

Mulla muute oli orkkis vaimentimet -90(?) GT:stä, toisen niistä muokkasin harhanäkyyn ja toisen edelliseen volvoon. Ei mikää kummonen, putki sisään ja putki ulos, ei ihan tarkkaan enää muista. Läpi ei nää, oiskohan putkien päästä ollu 1-1 1/2 tuumaa putken loppuosasta päätyyn. Tai jotai. Pitää tarkistaa oonko ottanu yhtään valokuvaa sillon...
-Eemeli
Wesuri.V8
Addikti
Auto: ´65 HT, 347/TKO-500, pun/must, vinyylikatto. Odottaa korjausta....

Viesti Kirjoittaja Wesuri.V8 »

Tuos on samat pöntöt taka-akselin etupuolel ja putket loppuu siihe. Peltisarjojen jälkee X ja halkaisija 2,5. Siis todella hiljainen, ja täytyyyhän olla ku nimiki o SUPERTURBO :D
Vastaa Viestiin