Jäähdyttäjän puhallin moottori
- Dyna
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang 4.6 GT Convertible 2005
- Viesti:
Jäähdyttäjän puhallin moottori
Kuka tietää missä jäähdytinnesteen lämpötilassa 2005 Mussen jäähdyttäjän tuuletin lähtee pyörimään osateholla ja missä täydellä teholla?

- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Viesti:
Re: Jäähdyttäjän puhallin moottori
2005 on jo Spanish Oak-eculla eli boxissa ei ole enää paikkaa Quarterhorce tai Tweecer-kortteja varten. Käsikapula, ja niilläkään ei kaikilla pääse muuttamaan yksittäisiä arvoja. Jos itse haluaa säätää niin maksaa jo reilummin. Ilpower ?
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Tässä tyyppiliset 05 ECUn parametrit tuulettimen ohjaukseen:

Alempi nopeus kytkeytyy 216 F, eli 102 C asteessa. Korkeammalle nopeudelle on ehtona 228 F (109 C). Poiskytkentä vastaavasti 208 F ja 224 F.
Lisäksi voi määrätä eri lämpötilan tilanteessa jossa kuorma, auton nopeus ja moottorin kierrosluku ovat yli asetettujen rajojen.
Muutokset onnistuvat SCT:n kapulalla, tosin kaikkia noita ei käyttäjä pysty itse säätämään. Mutta meidän kautta saa kyllä sellaiset rajat kuin haluaa.
Alempi nopeus kytkeytyy 216 F, eli 102 C asteessa. Korkeammalle nopeudelle on ehtona 228 F (109 C). Poiskytkentä vastaavasti 208 F ja 224 F.
Lisäksi voi määrätä eri lämpötilan tilanteessa jossa kuorma, auton nopeus ja moottorin kierrosluku ovat yli asetettujen rajojen.
Muutokset onnistuvat SCT:n kapulalla, tosin kaikkia noita ei käyttäjä pysty itse säätämään. Mutta meidän kautta saa kyllä sellaiset rajat kuin haluaa.
- Dyna
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang 4.6 GT Convertible 2005
- Viesti:
Kiitos tiedoista. Nyt tuli hyvää faktaa.
Sain muuteltua arvot mieleisiksi.
Poikkean keväällä, mutta soittelen ensin.
Sain muuteltua arvot mieleisiksi.
Poikkean keväällä, mutta soittelen ensin.