347 procharger
- mankku80
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang FoxBody 347 procharger
347 procharger
terve,elikkä nokka katkes koneesta(2 nokkalaakeria oli irrallaan)Mihin mun nyt kannattaa viedä kone laitettavaksi....???Pitäisi samalla käydä läpi koko kone.Olen aika uusi näissä piireissä ja Koneistamoista ei kokemusta.
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Re: 347 procharger
Vois olla kätevää laittaa paikkakuntakin näkyviin, niin voisi ehdotus osua paremmin...mankku80 kirjoitti:terve,elikkä nokka katkes koneesta(2 nokkalaakeria oli irrallaan)Mihin mun nyt kannattaa viedä kone laitettavaksi....???Pitäisi samalla käydä läpi koko kone.Olen aika uusi näissä piireissä ja Koneistamoista ei kokemusta.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
- starsky
- Aina äänessä
- Auto: 1966 ht
Tässä taisit jo kertoilla tuosta koneestasi: Remmiä 347:lle; pyttyjä pimeänä
Laita myös tieto miten kauas olisit lohkoa valmis kiikuttamaan?
Laita myös tieto miten kauas olisit lohkoa valmis kiikuttamaan?
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Jahas, diagnoosini osui oikeaan. Taitaa olla jäänyt laakerit vaihtamatta edelliseltä remppaajalta. Ehkä jossain muussakin siis oikaistu, eli tarkastettava. Tuumamies?
OT: toissa päivänä diagnosoin etänä BMW:n vesipumppu vian ääni kuvauksen perusteella. 15km ajon jälkeen diagnoosista tuli pumpusta vedet pihalle...

OT: toissa päivänä diagnosoin etänä BMW:n vesipumppu vian ääni kuvauksen perusteella. 15km ajon jälkeen diagnoosista tuli pumpusta vedet pihalle...

- mankku80
- Aktiivi
Elikä Porvoossa auto tallissa.Koneella oli jo ajettu 40.000 viime rempan jälkeen.Itse veikkaan että ölykiertoon tullut vika......Vähän netistä lukenut ja täältäkin niin taitaa R-koneistus olla lähin paikka,onko kellään kokemusta siitä pajasta??
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hicar Hki, tuntee Fordit kuin omat taskunsa ja opettaa kannet samalla. Tulee varmasti tuumallakin kuntoon. R-koneistus Aapio niin siinäpä se.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- mankku80
- Aktiivi
Fastback kirjoitti:Hicar Hki, tuntee Fordit kuin omat taskunsa ja opettaa kannet samalla. Tulee varmasti tuumallakin kuntoon. R-koneistus Aapio niin siinäpä se.
Pitääpä Hicariin ottaa yhteyttä.Kiitos paljon =)