Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Ossaisko joku neuvoa kun uutta deluxe rattia asentelen niin töötti ei toimi ratin paikalleen laiton jälkeen. Huomasin että noi 2 pinniä joiden pitäisi koskea rattiin eivät yllä perille jolloin ei tule kontaktia. Kun pinnit oikosulkee niin töötti toimii ja ratin kosketuspinnat olen mitannut ohmimittarilla. Oisko kellään ideoita?
Ihan niiku ohjausakselissa tuntus pieni pykälä ja ratti ei menis tarpeeksi syvälle vaikka kuin kiristää mutteria, onkoha se mahollista? Vanhassa ratissa töötti ei oo toiminu ratista myös ollenkaan vaan painonapilla kojelaudan alta.
Jääkös tuohon ratin ja ohjauspylvään väliin kuinka isoa rakoa? Jos jää, niin löysää pultteja kojelaudan alta ja vedät ohjauspylvästä ylemmäs. Josko silloin nuo pinnit ylettäisi rattiin.
jaro55 kirjoitti:Jääkös tuohon ratin ja ohjauspylvään väliin kuinka isoa rakoa? Jos jää, niin löysää pultteja kojelaudan alta ja vedät ohjauspylvästä ylemmäs. Josko silloin nuo pinnit ylettäisi rattiin.
Muistaakseni juuri noin tuli itsekin tehtyä kun ei töötti toiminu 66:ssa.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Kiitos vinkistä, nyt toimii. Pitää vaan vielä saada ratti irti ku unohtu laittaa vilkun palautus kalikka paikalleen ja tottakait uus ratti kiilautu niin kiinni ettei irtoo millään Joutuu sitte tilaamaan us partsista ulosvetäjän, onneks ei oo kallis.
Moro! Mielettömän hyvä vinkki. Ite olen raapinu päätä tuon uuden ratin kanssa monta iltaa ratti sylissä ja noitunu. Tänään vetäsin viitisen milliä putkea rattiinpäin ja jopa pelittää.
Janne68 kirjoitti:Moro! Mielettömän hyvä vinkki. Ite olen raapinu päätä tuon uuden ratin kanssa monta iltaa ratti sylissä ja noitunu. Tänään vetäsin viitisen milliä putkea rattiinpäin ja jopa pelittää.
Tervetuloa porukkaan (1. viestisi) . Kyllä, foorumilla on laaja tietopaketti asiaa ja jos ei hakutoiminnoilla satu löytymään, niin kannattaa reilusti avata oma viestiketju ja kysäistä.