Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Mahtaako joku tietää mitään mestaa joka voisi jatkaa vetarin pooreja?
Mulla on vetarit pikkasen liian pitkän joten joudun niitä lyhentämään
uuden taka-akselin kasatessani - poorit loppuu kesken joten niitä pitää jatkaa.
Olen ymmärtänyt että niitä on tehty täällä kuitenkin enemmän kuin yhdessä paikassa
mutta juu- tarvitaan kaikenlaista leluja (lue koneet + laitteet) joten niitä ei joka pajasta
varmaan löydy ja siksi kyselen josko joku olis tietoinen paikasta.
Musta luin overdivelta tai jostain että jossain pohjoisessa oli teettänyt noita jatkoja
mutta mielummin veisin vetarit paikanpäälle ja varmistaisin että tulee oikeen...
Minä kun kavensin takaakselin niin tei boorit rälläkällä hiomalla, millin paksuista laikkaa käyttämällä. Hyvin on kestänyt rääkin jo 12 vuotta, hidastahan se oli mutta kun ei ollut kiirettä minnekkään niin onnistui.
Mietin itseasiassa juuri tuota itse tekemistä kun ei tuppaa löytyy paikkaa joka tekis...Himskatti.
No mulla kun on kaksi pitkää vetaria ja toisesta pitää tehdä lyhyt eli 10 cm pitää katkaista niin poorit on pakko saada tuohon.
Täytyy ensiviikolla soitella lähipajoja...
Kirkkonummella - voihan noi lähettää matkiksella / postilla kauemmaksikin tekoon kunhan joku tekis...
Laitatko yhteystietoja pajasta jos sellaiset saat kaivettua! Voisin soitella sinne pajalle.
Aamen - Tuntuu että kaikki harrastaminen varsinkin jos pitää jotain ostella on kyllä
tehty niin vaikeeksi ja kalliksi että ei ole ihme että tässä maassa ei mitään tapahdu.
Meiltä puuttuu monia segmenttejä kokonaan jotka muissa maissa elää ja kukoistaa.
Mutta toivotaan parasta. Ehkä tähän joku ratkaisu vielä löytyy
Quick performancelta saa 300 taalaan custom vetarit eli siinä viimeinen vaihtoehto
Tilasin itselleni uuden vetarin, kun alkuperäinen oli tuuman liian lyhyt. Tosin jatkaminen olisi ehkä vielä paljon hankalampaa kuin lyhennys... . En mainosta mistä, mutta Rixun kautta kulki....
Kyllä tää homma onnistuu. Juttelin juuri koneistajan kanssa tänään ja sano että vetari tänne niin tekee sen pois.
Ja on tehnyt näitä ennenkin.
Juha
vaarni kirjoitti:Aamen - Tuntuu että kaikki harrastaminen varsinkin jos pitää jotain ostella on kyllä
tehty niin vaikeeksi ja kalliksi että ei ole ihme että tässä maassa ei mitään tapahdu.
Meiltä puuttuu monia segmenttejä kokonaan jotka muissa maissa elää ja kukoistaa.
Mutta toivotaan parasta. Ehkä tähän joku ratkaisu vielä löytyy
Quick performancelta saa 300 taalaan custom vetarit eli siinä viimeinen vaihtoehto
Täällä sama tarina innostuneita ei löytänyt mutta Karpiola sitten teki oikeanmittaiset kepit. Jos kaupasta saatavat kepit käy tulee ne tod näk halvemmaksi