Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
tuon jälkeen kytkimestä hävis paineet kokonaan, laatikon irrotuksen jälkeen levy pysyi välissä ainoastaan asetelman ruuvien varassa.
muita räjähtäneitä osia on muistaakseni 6 vetoakselia ja suunnilleen saman verran erilaisia kytkimiä. kuvia ei hajonneista osista ole.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Näkemäni perusteella eivät ole räjähtäneet vaan kulutettu loppuun. Kitkamateriaalia ei ole enää ollenkaan jäljellä kitkalevyissä (sisäkehältä hammastetut) ja lopussa on ajettu teräs terästä vasten. Liian vähän linjapainetta ja/tai liian kauan kestävät vaihdot.
Aikaa sitten tuli räjäytettyä 289, taivaan tuuliin. Pakovena katkesi motarilla ja silppusi pari mäntää. Nykyinen C4 on tullut hajotettua kahdesti, jälkimmäinen on analysoimatta eikä ekasta kerrastakaan selvinnyt alkuperäinen aiheuttaja.
Tuo yleisön reaktio videolla tuntuu uskomattomalta. Ei ainakaan meikäläiselle tulisi mieleenkään taputtaa. Mikään ei ole niin hienoa, kuin toisen epäonni. Vai miten se meni... No, meitä on moneen junaan.
Tuntui niiiin tutulta, tuo paukauksen jälkeinen tunnelma kabiinissa. Aikanaan rallitouhuissa escortilla sohlanneena on tullut hajoitettua niin tekniikkaa, kuin peltiäkin. Ei ole vain kauheasti tullut siihen aikaan kuvia otettua. Kovin tekniikan pamaus taisi olla vauhtipyörän/kytkin paketin karkaaminen omille teilleen, pulttien katkettua. Melkoinen sirkkeli tuollainen paketti. Tuli kytkinkopasta läpi, katkaisi pakosarjan ja teki reilun viillon varpaiden viereen kardaanitunneliin. Kyllä hetkisen sheikkas polvet tuon jälkeen, kun autosta olin ulos kavunnut...