SN95 alustaprokkis
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: SN95 alustaprokkis
No pukeillakin auttaa se lisäkorkeus, että pääsee sit tukivarsi vähän alemmas menemään, mut voi olla ihan kokeilemisen arvonen toi kiinnityspulttienki irrotus. Tai vaikka molemmat, siinäpähän on sit vääntämistä takasin 

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: SN95 alustaprokkis
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Re: SN95 alustaprokkis
Kestääkö etukehikko (K-member?) autopukit?
Voinko siis pistää ne tohon ilman vaurioita?

Voinko siis pistää ne tohon ilman vaurioita?

Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1324
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: SN95 alustaprokkis
Kyllä K-memberistä on tullut paljonkin noita fox-koppaisia nosteltua eikä ole miksikään mennyt. Monesti siitä keskeltäkin kerralla yhdellä tunkilla koko etupää ilmaan. Luulisi olevan noissa SNissä vastaavaa tavaraa
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: SN95 alustaprokkis
Vähintäänki saman näkönen toi k-member on.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: SN95 alustaprokkis
Löysin myös netistä monta mainintaa, että "lift from center of K-member" tjsp. Mikä teidän mielestä on se "keskeltä"? Onko se toi rei'itetty pelti vai toi muotoon prässätty vähän putkimainen osuus, joka kiertää tuolta etukautta ja jonka päässä ylläolevassa kuvassa on pukki?
Havainnollistava:

Tyhmä kysymys varmasti mutta en halua rikkoa mitään eikä Musse-termistö ole vielä hallussa.
EDIT: itse itselleni vastaten: lakkasin miettimästä ja nostin siitä keskeltä prässättyä osiota. Ei kuulunut rutinoita.
Havainnollistava:

Tyhmä kysymys varmasti mutta en halua rikkoa mitään eikä Musse-termistö ole vielä hallussa.
EDIT: itse itselleni vastaten: lakkasin miettimästä ja nostin siitä keskeltä prässättyä osiota. Ei kuulunut rutinoita.

Viimeksi muokannut ToniH, 09 Heinä 2015, 12:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
Re: SN95 alustaprokkis
Eibachin Pro Kitti tuli hommattua Riihimäeltä.
Viimeksi muokannut ToniH, 09 Heinä 2015, 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
Re: SN95 alustaprokkis
Okei, tuo sarja ei vissiin madalla liikaa, vs sportline. Itsekkin yritän saada kelpoa jousisarjaa ..

Re: SN95 alustaprokkis
Ei pitäis madaltaa liikaa, jää nähtäväksi.
Normimeininki: sain auton ylös, rupesi satamaan.
Normimeininki: sain auton ylös, rupesi satamaan.

Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
Re: SN95 alustaprokkis
Noniin, tuli iltapäivästä asennettua uudet etujouset. Ekaan meni tunti ja tokaan jo reilusti vähemmän. Normiongelmat eli pultit jumissa mutta kaikki lähti lopulta ehjänä irti jäätävää irrotusöljyä ja 24" breaker baria käyttäen. Irrotin lopulta vain kallistuksenvakaajan ja jarrusatulan telineineen sekä ABS-anturin piuhan vapautin telineestään sisälokasuojasta, jolloin se riitti mainiosti.
Poikkinaisesta jousesta näki, että on ollut poikki jo vuosia. Alapuoliset isolaattorit olivat ihan happamat eikä ollut uusia, joten takas niputin vain yläisolaattorien kanssa. Täytyy ajella ja kattoa mihin toi asettuu mutta ei tullut missään nimessä liian matala (Eibach Pro Kit 3510.140).
Poikkinaisesta jousesta näki, että on ollut poikki jo vuosia. Alapuoliset isolaattorit olivat ihan happamat eikä ollut uusia, joten takas niputin vain yläisolaattorien kanssa. Täytyy ajella ja kattoa mihin toi asettuu mutta ei tullut missään nimessä liian matala (Eibach Pro Kit 3510.140).
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73
Re: SN95 alustaprokkis
Laitahan kuveja
Tässä rakenteluhommassa on se perseestä, että täältä ei tunnu saavan mistään esim. alustan osia heti, vaan aina viikkojen odotus
Ja siinähän se kesä onkin sitten mennyt 



Viimeksi muokannut PeteP, 09 Heinä 2015, 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: SN95 alustaprokkis
Laita eteen ja taakse coil overit, löytyy jousia lähes jokasesta ralli putkasta melkein aina hyllystä, saat tarkkaan valita jäykkyyden ja korkeuski on säädettävissä 

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: SN95 alustaprokkis
Siellä on (pahoittelen törkyä):PeteP kirjoitti:Laitahan kuveja![]()

Ja tässä tunkilta pudotettuna, eli ajaessa asettuu/putoo tod.näk. vielä 1-2cm tjsp.

Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Tunturi Start 54cc '73