SN:ää mahdollisesti
Valvoja: Ville K
SN:ää mahdollisesti
Hei,
Kysytäämpäs taas viisaammilta, mitä kannattaa ottaa huomioon SN:n hankinnassa.
Eli kyseessä olisi tuolla 5l moottorilla ja automaatilla oleva avo, jollaiseen olisi kiinnostusta.
Onko näissä jotain, mitä olisi hyvä tietää? Vaihdelaatikko on ilmeisesti ainakin sellainen mikä sohlaa lämpimänä, jos ei ole kunnossa.
Muuten vissiin aika perus tekniikkaa omaan ikäryhmäänsä.
-panu
Kysytäämpäs taas viisaammilta, mitä kannattaa ottaa huomioon SN:n hankinnassa.
Eli kyseessä olisi tuolla 5l moottorilla ja automaatilla oleva avo, jollaiseen olisi kiinnostusta.
Onko näissä jotain, mitä olisi hyvä tietää? Vaihdelaatikko on ilmeisesti ainakin sellainen mikä sohlaa lämpimänä, jos ei ole kunnossa.
Muuten vissiin aika perus tekniikkaa omaan ikäryhmäänsä.
-panu
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: SN:ää mahdollisesti
Ja aina tollasen parikytävuotta vanhan avon rättiä kannattaa kattoa siltä kantilta että se vähän vuotaa ja repsottaa, kannattaa käydä useempaa yksilöä kattelemassa ja vertailemassa että mistä ITSE olis valmis maksamaan.
Historiatietojakin kannattaa vähän selvitellä, Suomeen vuosien varrella eksyneistä poneista moni on saanut siipeensä tavalla tai toisella.
Historiatietojakin kannattaa vähän selvitellä, Suomeen vuosien varrella eksyneistä poneista moni on saanut siipeensä tavalla tai toisella.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Viesti:
Mä oon monia korjaillut, halvimmissa paljon pikkuvikoja. Ilmastointi ja muut varusteet, abs-ohjainlaitteita hajoaa. 5.0:ssa vesivuotoja jakopäässä, imusarjan ja lohkon välisiä vuotoja. Itse osaavalle helppoja ja halpoja hommia yleensä.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
- kari gt
- Mega-addikti
- Auto: ford mustang gt 1996 convertible
Tosta 5.0l en ota kantaa kun semmoista en omista, mutta sn yleisesti näissä oina välillä on pikku junppaa . Helpoimalla selviää kun ostaa vakio auton eikä rupea sitä virittelee perus päivitykset alustaan ja se on siinä paljon hauskoja kilometrejä edessä, sitten se toinen tie ruvetaan kaivelee niitä hevosia yleensä käy niin et auto on paljon nosturin nokassa ja vähäsen niitä ajokilometrejä . Mutta aina kannattaa yks sn ostaa 

live fast die young and have fun
- Jones
- Mega-addikti
- Auto: GT -94
Huolettomia maileja! Nuo edellämainitut 'viat' ovat olleet tuossa minullakin, mutta todella varmatoiminen laite. Maadotukset, sähkölasien toiminta, konttiin vuotaa vettä saranoiden läpivienneistä, lukot jäätyy talvella yms pientä. Tykkään sn korimallista, jotenkin ajaton, meillä tykkää koko perhe. Monta talveakin on tuolla ajettu. Apurunkojen yhdistäminen ja alustan parantaminen vaikuttaa uskomattoman paljon kotteron käyttäytymiseen. Voin rehellisesti tunnustaa että minulla on ollut oikeasti about 10 vuotta hauskaa tämän Mustangin kanssa!
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
1/4 Endurance BMW E36 - #8
- stangrider
- Aina äänessä
Itsellä ollut 95 gt avo vuodesta 2007.
Kyllä on ollut luotettava (=vakiokuntoinen) ja mukava peli tällaiseen peruscruisailuun.
Mittarissa on nyt 78 tkm, selittää varmaan osaltaan tuota luotettavuutta eikä ole tarvinnut toisten sätöksiä ihmetellä ( olen toinen omistaja).
Jos moinen otus kiinnostaa, saa olla yhteyksissä
Kyllä on ollut luotettava (=vakiokuntoinen) ja mukava peli tällaiseen peruscruisailuun.
Mittarissa on nyt 78 tkm, selittää varmaan osaltaan tuota luotettavuutta eikä ole tarvinnut toisten sätöksiä ihmetellä ( olen toinen omistaja).
Jos moinen otus kiinnostaa, saa olla yhteyksissä