Mitä maksaa mustin maalaus?

On sulla muodot Mustangin...
Mexico65
Over The Top

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Onko täälä joku kilpailu siitä missä tai kuka maalaa auton halvimmalla.
Ainoa mitä minä tiedän maalauksesta on, että halvalla ei hyvää saa.
Mutta jos olet myymässä mustia ja haluat ulkoasua kohentaa niin on sama millä tavalla sen haluat tehdä kunhan et minulle kauppaa. Ja koita pysyä edes nimettömänä.

On hieman outoa kun ammattimies kirjoittaa näkemyksen asiasta ja hintaa pidetään korkeana. Tämä sama valitus korkeista hinnoista on myös tuolla koneiden koneistus puolella. Minä ainakin olen valmis maksamaan ammattityöstä oikean hinnan. Nuo autotalli maalarit ja koneistajat koitan kiertää kaukaa ja varoittaa muitakin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
voxagent
Addikti
Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971
Viesti:

Viesti Kirjoittaja voxagent »

Tuntemani ammattiautomaalari ei myöskään ota noita halpoja "mä teen itte pohjat niin ruiskuta sitten väri pintaan 50:llä". Pohjatyö tarvikkeineen kun edustaa suurta osaa lopputuloksesta ja ruosteenestosta. Kokemattomalla harrastelijalle ei välttämättä ole edes käsitystä mikä tulee näkymään värin ruiskutuksen jälkeenkin. Ammattilaisella (elantonsa tuolla työllä hankkivan) on turha kerätä huonoa mainetta huonoilla lopputuloksilla.
Emmi
Addikti
Auto: '99 Ford Puma 1,7

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Hmm ja kokemuksesta voin sanoa, että älkää niitä hienoja autoja ainakaan itse maalatko. Onneks erään kerran kohteena oli vähän vähemmän hieno auto. Ei harmittanut niin paljon.

Ja traktorimaalia voi sit vetää telalla siihen laadan/sieraimen/eskoiran/tunnistamattoman kömmelin pintaan. Mutta ei Mussen. :roll:
veekoo
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Juu. Tuolla toisessa saikeessa tulikin kirottua huonon pohjan tai pohjatyon lopputuloksia. Ei kannata kokeilla.
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
GTCyclone
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja GTCyclone »

Mites tuo auton paloittelu muuttaa hintaa, tarkoitan siis että tuo auton rullaavana ja loksut ovet ja konepelti irrallisina maalattavaksi?

Missä hinnassa Rok-1 pitäisi auton ulkopintojen paikkamaalausta ja mattalakkausta (ei muskeli ford)
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

GTCyclone kirjoitti:Mites tuo auton paloittelu muuttaa hintaa, tarkoitan siis että tuo auton rullaavana ja loksut ovet ja konepelti irrallisina maalattavaksi?

Missä hinnassa Rok-1 pitäisi auton ulkopintojen paikkamaalausta ja mattalakkausta (ei muskeli ford)
Kato YV.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
GTS
Aktiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GTS »

Kun kyseessä on maailman tappiin säilytettäväksi tarkoitettu auto - niin kuin Mustang - tärkeämpi kysymys kuin halpa hinta on miten se tehdään!

Jatkuvasti näkee tuossa nosturilla Mustangeja jotka on maalautettu tarjouskilvan voittaneella joka ei ole viitsinyt hinkata hankalia paikkoja ja säästänyt hiekkapuhalluslaitteita tärkeämpiin projekteihin.

Todella monissa sutasuissa ne vähätkin rahat ovat menneet hukkaan ja maalaukset ovat myyntimaalaustasoa vaikka asiakas on varmastikin luullut saavansa halvalla hyvää.

Eli selvittäkää aina maalarin viitseliäisyys ja taidot hyvään laatuun.

Tuuninkiautot sitte erikseen.
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
Vastaa Viestiin