Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Morjens, onkos muilla sn95 koppasilla maali ongelmaa? Mulla meinaa maali lohkeila sieltä sun tältä. Ei paljoa painepesuria uskalla näyttää... Värinä Crystal White, pitäis uskaltaa paikkamaalailla mutta jälki hieman hirvittää.
Sama vika, auto on ollut neljä vuotta, ja maalia on irronnut varmaan jo ekana talvena. Sinkitty näyttäis olevan, eikä ole ruostetta tullut maalittomaankaan kohtaan. Värinä ZF crystal white, Automaalit.net värikoodin mukainen ei ole aivan saman värinen. Puskurin maalasin viime talvena, muoviosissa on kaikkein suurin työ halkeamien takia.
Takaluukun reunasta lähtee herkästi lohkeamaan, myös takakilven muovilerpakkeen alta koska siellä ei ole lainkaan pintamaalia. Vänkärin ovi on maalattu nyt kahteen kertaan. Puskurimuovit maalattu uudelleen,katto vedettiin mustaksi muuten vaan. Tehtaalta lähtiessä näissä on kait ollut lakkakerroksen kanssa probleemia, en jaksanut enempää googlettaa.
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
Tehtaalla väärä pohjamaali laitettu, sinkki ja alumiini pinnoille pitää olla epoksi pohjamaali. Olen korjannu kymmenittäin nyky autoja tuon saman ongelman takia. Outoa kyllä valkoisissa ollut tuota ongelmaa aikapaljon ja metalli harmaissa .
Jos aikoo pitää pirssin siistissä maalissa ympäriinsä, on edessä ikävän kallis operaatio. Hionta peltipuhtaaksi ja uudelleen maalaus joka maksaa noin 5-6 tuhatta ekua, halvemmallakin saa värin pintaan mutta saattaa olla hetken kuluttua taas ongelmia. Halpa ei ole koskaan hyvä, ja maalaus pitää tehdä ehdottomasti 2kerros menetelmällä tulee kestävämpi pinta ja helppo korjata jälkikäteen.