
Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Mitenkä oot sen kasannu? Tai mitä muita osia oot käyttäny että olet saanu sen optimi asentoon ja mihin kohdille? Laitoitko välilaipalla runkoon vai porasitko uudet reijät? Mitä pitman armia käytit? Paljon kysymyksiä mutta olis kiva kun tietäis että miten muut täällä suomessa on niitä laittanu, ja vaikka kuviakin! 

-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Nonnis,Borgesonin simpukka on paikallaan ja lyhyt koeajo tehty,lyhyt sen takia,että en ottanu vielä liikennekäyttöön.Asennus oli suht helppo,rattiakseli painui kevyesti sisään sen mitä tarvikin eli melkein pohjaan kun rättinivel tuli niin lähelle tulipeltiä.Koeajon perusteella ohjauksesta on väljät pois,ohjaus on selkeästi jäykempi kuin vanhassa systeemissä,minkälainen se on sitten isommissa nopeuksissa ja mutka-ajossa,jää nähtäväksi.Vielä en osaa kummosia arvosteluja antaa mutta paikoillaan on!
-
- Aktiivi
- Viestit: 112
- Liittynyt: 08 Helmi 2008, 22:33
- Auto: Ford Mustang coupe-65, 289, C4
- Paikkakunta: Kotka
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Torinobrougham kirjoitti:Nonnis,Borgesonin simpukka on paikallaan ja lyhyt koeajo tehty,lyhyt sen takia,että en ottanu vielä liikennekäyttöön.Asennus oli suht helppo,rattiakseli painui kevyesti sisään sen mitä tarvikin eli melkein pohjaan kun rättinivel tuli niin lähelle tulipeltiä.Koeajon perusteella ohjauksesta on väljät pois,ohjaus on selkeästi jäykempi kuin vanhassa systeemissä,minkälainen se on sitten isommissa nopeuksissa ja mutka-ajossa,jää nähtäväksi.Vielä en osaa kummosia arvosteluja antaa mutta paikoillaan on!
Saisko kuvia pleace!
-
- Mega-addikti
- Viestit: 699
- Liittynyt: 22 Helmi 2013, 10:43
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Tämä Topiaksen on vissiin uudempi kuin tuo otsikon -66, kun kertoo rättinivelestä ja alselin painumisesta sisään..
Vai onko -66 jo useammasta palasta oleva rattiakseli?
Mulla on sellainen käsitys, että -65 ainakin tarvitsee rälläkkää irrotukseen ja tukilaakerin uuden asennukseen, kun on kiinteä akseli simpukasta ratin booriin asti.
Vai onko -66 jo useammasta palasta oleva rattiakseli?
Mulla on sellainen käsitys, että -65 ainakin tarvitsee rälläkkää irrotukseen ja tukilaakerin uuden asennukseen, kun on kiinteä akseli simpukasta ratin booriin asti.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
En ottanut kuvia ja nyt kuvaaminen on jo vähän hankalaa kun jarrunestesäiliö ja tehostin on jo paikallaan.Jos ajelet joskus Kouvolassa,tuu vaikka kattomaan,p.040-5931373/Petri Mäkelä.2030 kirjoitti:Torinobrougham kirjoitti:Nonnis,Borgesonin simpukka on paikallaan ja lyhyt koeajo tehty,lyhyt sen takia,että en ottanu vielä liikennekäyttöön.Asennus oli suht helppo,rattiakseli painui kevyesti sisään sen mitä tarvikin eli melkein pohjaan kun rättinivel tuli niin lähelle tulipeltiä.Koeajon perusteella ohjauksesta on väljät pois,ohjaus on selkeästi jäykempi kuin vanhassa systeemissä,minkälainen se on sitten isommissa nopeuksissa ja mutka-ajossa,jää nähtäväksi.Vielä en osaa kummosia arvosteluja antaa mutta paikoillaan on!
Saisko kuvia pleace!
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Joo mulla on 67 jossa liukuva rattiakseli, 65-66 joutuu rälläkkä hommiin.
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Mulla oli kiinteäakselinen tavallinen simpukka paikoillaan ja nyt uus kiinteäakselinen Borgeson takasin paikoillaan enkä irtiotossa saatikka takasinlaitossa tarvinnu rälläkkää!!!
Ja juu, auto -67 musse jossa oli kuusvitosen simpukka ja johon saman vuoden Borgeson erityisien syiden vuoksi laitettiin.
Että mihin sitä rälläkkää tarvii???
Mulla oli kyllä kone pois paikoiltaan jotta silloin ei mitään katkaisuvälineitä ainakaan tarvita...
Ja juu, auto -67 musse jossa oli kuusvitosen simpukka ja johon saman vuoden Borgeson erityisien syiden vuoksi laitettiin.
Että mihin sitä rälläkkää tarvii???
Mulla oli kyllä kone pois paikoiltaan jotta silloin ei mitään katkaisuvälineitä ainakaan tarvita...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Ainakin ohjeissa rälläköidään siitä kiinteästä rattiakselin ulkokuoresta pieni pätkä alapäästä pois, koska borgeson on juurikin sen rattiakselin suuntaan pidempi, johtuen juuri tehostus palikasta siinä simpukan etuosassa.Make67 kirjoitti:Mulla oli kiinteäakselinen tavallinen simpukka paikoillaan ja nyt uus kiinteäakselinen Borgeson takasin paikoillaan enkä irtiotossa saatikka takasinlaitossa tarvinnu rälläkkää!!!
Ja juu, auto -67 musse jossa oli kuusvitosen simpukka ja johon saman vuoden Borgeson erityisien syiden vuoksi laitettiin.
Että mihin sitä rälläkkää tarvii???
Mulla oli kyllä kone pois paikoiltaan jotta silloin ei mitään katkaisuvälineitä ainakaan tarvita...
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Mitään en rälläköinyt asennuksen yhteydessä. Paikallaan on ja toimii. Mutta, minulla tosiaankin TEHOSTAMATON Borgeson, se ilmeisesti muuttaa asiaa...?
Eli sori vaan kun sotken teidän tarinoita
Eli sori vaan kun sotken teidän tarinoita

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Re: Mustang 1966:n tehostettu ohjaus & Borgeson & Omega
Joo muuttaa asioita, silloin se on varmaan samankokoinen kuin alkuperäinen joten ei tarvii tehdä mitään muutoksia.