Kyselyikä: tällä kertaa 87-90 vs 91-93 lokasuojista
Kyselyikä: tällä kertaa 87-90 vs 91-93 lokasuojista
Eli olen käsittänyt että 91-93 lokasuojissa pyöräaukko on isompi. Osaako kukaan sanoa ihan oikeita mittoja? Onko kaari korkeampi Vai pelkästään ulottuu pidemmälle? Kannattaako oikeasti rata lelu suunnitella viimeisimmän Foxin lokasuojille? Saako merkittävästi rengasta edemmäs leikkelemättä juuri asennettua korisarjaa =D Tämäkin asia pitäs olla päätetty siinä kohtaa kun korisarjaa tilailee.
Kiitos taas kun viittitte tätäkin miettiä.
-Markus
Kiitos taas kun viittitte tätäkin miettiä.
-Markus
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: Kyselyikä: tällä kertaa 87-90 vs 91-93 lokasuojista
http://www.allfordmustangs.com/forums/5 ... nders.html
Ei oo iso ero, en ite ainakaan oo suunnitellu vaihtavani uudemmanmalliseen. Vanhemmissa lokareissa on sit vielä se ero, että puskurin kiinnitysreiät on eri kohissa. Tai no ei mulle oo muutenkaa väliä kun alan kohta noita leikkelemään muutenki
Sisälokaria et kai kuitenkaa oo jättämässä paikoilleen?
Ai nii, mitä sillä korisarjalla, ylimäärästä painoa
Ei oo iso ero, en ite ainakaan oo suunnitellu vaihtavani uudemmanmalliseen. Vanhemmissa lokareissa on sit vielä se ero, että puskurin kiinnitysreiät on eri kohissa. Tai no ei mulle oo muutenkaa väliä kun alan kohta noita leikkelemään muutenki

Ai nii, mitä sillä korisarjalla, ylimäärästä painoa

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Mä en nää mittään tosta kuvasta tai linkistä =/
Oot kyllä oikeassa ton painon syhteen. Mä vaan oon niin neiti, että tyyliasiat on tärkeitä. Saa olla vähän painoa jos vaan näyttää hyvältä.
Oot kyllä oikeassa ton painon syhteen. Mä vaan oon niin neiti, että tyyliasiat on tärkeitä. Saa olla vähän painoa jos vaan näyttää hyvältä.

- Firebolt
- Superpölöttäjä
Ai eikö kuva/linkki toimi?
Jos tarkkoja ollaan niin se alareuna 1 1/4 in edempänä uudemmassa
Jos tarkkoja ollaan niin se alareuna 1 1/4 in edempänä uudemmassa
Viimeksi muokannut Firebolt, 08 Huhti 2015, 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Näköjään niillä on sivut huollossa, muokkasin kuvan näkymään.
Syy: Näköjään niillä on sivut huollossa, muokkasin kuvan näkymään.
-Eemeli
- Firebolt
- Superpölöttäjä
Toki korisarjan takaa voi porailla paljon matskua pois, kevenee kummastiMarkus kirjoitti:Mä en nää mittään tosta kuvasta tai linkistä =/

-Eemeli
kolmisen senttiä. Hmm jos lokasuojat olisi hiukan edullisempia uittaa härmään niin olis varmasti ihan kelpo temppu. Mutta tän hetken kurssilla ja rahdilla niin jätetäämpä hautumaan. Toimittaako Us- parts, hakala tjms. Korin osia?
- Firebolt
- Superpölöttäjä
Jos oot tosiaan jotain korisarjaa laittamassa niin ei muuta kun tilaat ton uudemmanmallisen ja rälläkällä sovitat paikoilleen?
-Eemeli
Tohon leikkiin en ihan rälläkällä lähtis. Saattaa olla että tulis vähän itte tehdyn näköistä.