Tarvitseeko 351 levyt eteen?

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Mussemaan on oikeassa. Satulan, varsinkin nelimäntäsatulan vaatima nestemäärä on isompi kuin rumpujarrujen sylinterin. Esim 65-66 yksipiirisysteemin levyjarrujen pääsylinteri on isompi kuin rumpujarrullisten pääsylinteri.

Jos on tehostamaton ja käyttää orgisvipusuhteita, niin pääsylinterin halkaisija voisi olla samoin orgiskokoa 13/16". Tuumainen tekee polkemisesta jo raskaampaa.
Avatar
FFreak
Aina äänessä
Viestit: 1200
Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
Paikkakunta: Äänekoski

Tarvitseeko 351 levyt eteen?

Viesti Kirjoittaja FFreak »

Kysyin salkkarilta tietoja koneesta ja varmaan olisi kunnon pata. 4:n tonnin hp./tarj. vei ostohalut kun ei ole noin paljoa varaa sijoittaa. Joensuussa löytyisi 302 + C4 1500€. -69 kone 10,5 pur. männät porattu ja rempattu + loota rempattu shift kitillä. Oliskohan tuossa ideaa?

Heh ... Esan kannattaisi vaihtaa polkimien paikkaa ja reenata toistakin jalkaa niin vois alkaa pikaluistelijaksi? :lol: Voe vietävä. Vitsin pukkasin!

Ai se oli tollanen toi mun allekirjoitus!
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...

Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Vastaa Viestiin