Mussemaan on oikeassa. Satulan, varsinkin nelimäntäsatulan vaatima nestemäärä on isompi kuin rumpujarrujen sylinterin. Esim 65-66 yksipiirisysteemin levyjarrujen pääsylinteri on isompi kuin rumpujarrullisten pääsylinteri.
Jos on tehostamaton ja käyttää orgisvipusuhteita, niin pääsylinterin halkaisija voisi olla samoin orgiskokoa 13/16". Tuumainen tekee polkemisesta jo raskaampaa.
Tarvitseeko 351 levyt eteen?
- FFreak
- Aina äänessä
- Viestit: 1200
- Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
- Paikkakunta: Äänekoski
Tarvitseeko 351 levyt eteen?
Kysyin salkkarilta tietoja koneesta ja varmaan olisi kunnon pata. 4:n tonnin hp./tarj. vei ostohalut kun ei ole noin paljoa varaa sijoittaa. Joensuussa löytyisi 302 + C4 1500€. -69 kone 10,5 pur. männät porattu ja rempattu + loota rempattu shift kitillä. Oliskohan tuossa ideaa?
Heh ... Esan kannattaisi vaihtaa polkimien paikkaa ja reenata toistakin jalkaa niin vois alkaa pikaluistelijaksi?
Voe vietävä. Vitsin pukkasin!
Ai se oli tollanen toi mun allekirjoitus!
Heh ... Esan kannattaisi vaihtaa polkimien paikkaa ja reenata toistakin jalkaa niin vois alkaa pikaluistelijaksi?

Ai se oli tollanen toi mun allekirjoitus!
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20