Madalluspalat

Kaikkien alustaspektaakkelien äiti
jaro55
Addikti
Viestit: 299
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 09:22
Paikkakunta: Kouvola

Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja jaro55 »

Olis tarvetta saada earlyyn madalluspalat+u-pultit,mistä kysellä?
Mustang 2009 45th Grabber Orange 1 of 343
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Kyllä niitä löytyy samoista paikoista mistä muutkin osat musseen:

Tuumacid
Tradeparts
Peter Nyman
Aulis Hämeenkorpi
jne jne jne...
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
2065
Mega-addikti
Viestit: 855
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Kerhon Corrall-lehdessä ilmoittelee parhaat mustang-liikkeet. Osia ja asiantuntevaa palvelua. Kannattaa aloittaa niistä.
jaro55
Addikti
Viestit: 299
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 09:22
Paikkakunta: Kouvola

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja jaro55 »

Homma hoidossa...
Mustang 2009 45th Grabber Orange 1 of 343
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Tiedättekö saako ohuempia kuin yhden tuuman madalluspaloja? Entä uskaltaakohan tuuman paloja tarvittaessa ohentaa 5mm verran?
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Eipä sitä ohentamista kukaan oo kieltäny, kunhan u-pultissa riittää jenga. Meinaakko et tuuma on liikaa?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Avatar
Tahavo
Mega-addikti
Viestit: 773
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 64½
Paikkakunta: Tuusula

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Joo perä on mielestäni roikkunut liian alhaalla kun on taotut lehtijousetkin. Pikkuisen kun saisi ylemmäs niin näyttäisi paremmalta. Jos ottaa kokonaan pois, niin sitten perä on liian korkealla.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Jeppe-81
Hiljaisempi
Viestit: 13
Liittynyt: 29 Elo 2011, 16:04

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja Jeppe-81 »

Entäs jos takasakkelit tekisit mieleiseks?
mikkok
Aktiivi
Viestit: 44
Liittynyt: 04 Huhti 2010, 12:44
Auto: 1955 kupla supercharged
1956 lincoln premiere
1972 kupla
1996 GT Convertible
…ja pari käyttistä
Paikkakunta: Lpr

Re: Madalluspalat

Viesti Kirjoittaja mikkok »

Jeppe-81 kirjoitti:Entäs jos takasakkelit tekisit mieleiseks?
Omassa autossa (ostohetkellä...), oli "takasakkeleilla" korotettu perää että mahtui 295/60 kumit alle nätisti, ne oli kyllä järeästä tavarasta tehty, mutta näkyi helman alta ja perä tuntui lerpulta, akseli pääsi elämään sivusuunnassa => mielestäni ei mikään hyvä ratkaisu :?
- shine can never replace attitude -
Vastaa Viestiin