600 holley

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
skyde
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 25 Syys 2004, 17:47

600 holley

Viesti Kirjoittaja skyde »

Tarvis tietoa nyt suomeksi.Eli paljon on 600 hollikan seosruuvit auki ja bensapinnan korkeuden tarkistukseen myös tieto ois tervetullutta. :wink:
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Seosruuvin suhteen ei ole tarkaa arvoa, se riippu koneesta. Mutta 1 - 1.5 kierrosta auki niin siitä on sitten hyvä lähteä ruuvaamaan kiinni päin tai auki, riippuen tapauksesta. Alipaine mittari olisi hyvä apu seosruuveja käännetää joko auki tai kiini niin, että saavutetaan suurin alipaine tyhjäkäynnillä. Yleensä joudutaan säätämään myös tyhjäkäyntiä ja sytytys ennakoa suurimman alipaineen saavuttamiseksi.

Bensapinta säädetään Holleyn kohokammioiden tarkastus reijän alareunan tasolle tai hieman yli niin, että polttoainetta juurija juuri tulee yli tarkastusreijästä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Arto65FB
Superpölöttäjä
Viestit: 2575
Liittynyt: 02 Maalis 2004, 08:33

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

Ainoa poikkeus on nuo emissiokorvauskaasarit, joissa seossäätö menee väärinpäin. Niitä ei saa edes tukehtumaan liian rikkaalla seoksella.
Vastaa Viestiin