Kallistuksenvakaajien ero
-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Kallistuksenvakaajien ero
Onko käytännön kokemuksia,kuinka iso ero on vakiokallistuksenvakaajan ja sitten tuommoisen vahvistetun mallin jossa halkaisija on selkeästi isompi välillä?Muuttuuko auton käytös kuinka paljon?
Re: Kallistuksenvakaajien ero
Jos ei tee muita muutoksia niin kalistelu kaarteissa vähenee ja aliohjautuvuus lisääntyy. Muutos on huomattava.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Kallistuksenvakaajien ero
Paljonko vaikuttaa jos vaihdetaan vakaajan kumipuslat vastaaviin uretaanisiin?Mexico65 kirjoitti:Jos ei tee muita muutoksia niin kalistelu kaarteissa vähenee ja aliohjautuvuus lisääntyy. Muutos on huomattava.
-Jukka-
-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Re: Kallistuksenvakaajien ero
Etupää on uusittu kyllä,ylä- ja alatukivarret,raidetankojen päät,jouset ja Kybin iskarit.Nyt tulossa on vielä Borgesonin simpukka.Eli ohjattavuus muuttuu nopeamman välityksen myötä jo varmaankin paljon,samoin kun kaikki väljät pitäisi olla sitten pois. Mutta jos tarkoitit Shelby-muutosta,niin sitä ei ole tehty.
-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Re: Kallistuksenvakaajien ero
Joo,pitääpä miettiä.Aliohjautuvuus ei juurikaan kiehdo.Vanhan vakaajan kumipuslat on aika lailla entiset,jos vaihtais ne ensin kunnossa oleviin ja kokeilis onko eroa.Kiitoksia!