crate moottori
crate moottori
kertokaas mistä paras hinta/laatu suhde jos aikoo hankkia crate moottorin turnkey periaatteella
Re: crate moottori
Kysypäs ihan kotimainen Tuumacid, voi tehdä sulle koneen minkä haluat!
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Onko kyseessä paras hinta/laatusuhde?Topias74 kirjoitti:Kysypäs ihan kotimainen Tuumacid, voi tehdä sulle koneen minkä haluat!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Sitä en osaa sanoa, se nyt vaan tuli ekana mieleen! Kuinka moni osaa sanoa mistä saa koneen parhaalla hinta/laatu suhteella? Kenellä on kokemusta monesta eri toimittajasta?
Jos minulla olisi rahaa ostaa valmis moottori, niin kyllä varmaan ostaisin kotimaassa kasatun ja dynotetun moottorin.
Jos minulla olisi rahaa ostaa valmis moottori, niin kyllä varmaan ostaisin kotimaassa kasatun ja dynotetun moottorin.
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Tämä on kyllä erittäin hyvin sanottu! Pistää hieman miettimään...Topias74 kirjoitti: Kuinka moni osaa sanoa mistä saa koneen parhaalla hinta/laatu suhteella? Kenellä on kokemusta monesta eri toimittajasta?
Mulla kokemusta nyt kolmelta toimittajalta(minä itte, 2 muuta suomalaista rakentajaa).
Sorry..

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
joo Tuumacidin fb sivuilta olen katellut. myyvät tälläkin hetkellä valmista moottoria. Tosin rapakon takana Hinnat jonkin verran halvempia. Kasattuna, dynottuna rahti maksettuna n.6000$
Mutta....jos koneeseen tulee jotain, reklamaatio hiukan vaikeampaa.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Itse olen yhden motin fordstrokersin jimiltä tilannut, voisin tilata uudelleenkin. Tuumamiehellä on paljon tyytyväisiä asiakkaita, kai se laadusta kertoo parhaiten jos jokin.
-
- Aktiivi
- Auto: VM.1965 Ford F100 390+FMX
Mulla on autossa tollanen ford racingin tekemä grate moottori.Muuten on toiminut ihan hyvin, mutta kun kaväisin sen kanssa dynossa niin heppoja puuttui jonkin verran siitä mitä luvattiin etukäteen.Tarkkana kannattaa olla. Seuraava kone kyllä tulee suomesta.
Olisihan sen mielenkiintoista nähdä mitä rapakon takaa saa esim. 2,871.70 eurolla + rahti + tulli + alv.
Kone kotiin ja nokalle. Kuka uskaltaa ensimmäisenä?
FORD 302 / 320 HP HIGH PERF TURN KEY CRATE ENGINE.
This performance combination was developed from our proven race-winning experience.
Every engine custom-built (no assembly line) by professionals.
Engine comes with a one year, unlimited mileage written warranty.
http://www.ebay.com/itm/FORD-302-320-HP ... 1600135115
Hinta on houkutteleva, kun ajattelee, että suunnilleen samalla hinnalla saisi hyvän tyhjää viimeistelemätöntä Dart iron eagle 302 8.200" lohkon.
Tai vielä parempi!
Sold as is with NO NO warranty express or implied. We do have returns.
Ford rebuilt Mustangng 302 V8 HO engine complete and ready to go.
EUR 2,054.15
http://www.ebay.com/itm/Ford-rebuilt-Mu ... 1420806544
Oisko nyt hinta laatu suhde kohdillaan?
Kone kotiin ja nokalle. Kuka uskaltaa ensimmäisenä?
FORD 302 / 320 HP HIGH PERF TURN KEY CRATE ENGINE.
This performance combination was developed from our proven race-winning experience.
Every engine custom-built (no assembly line) by professionals.
Engine comes with a one year, unlimited mileage written warranty.
http://www.ebay.com/itm/FORD-302-320-HP ... 1600135115
Hinta on houkutteleva, kun ajattelee, että suunnilleen samalla hinnalla saisi hyvän tyhjää viimeistelemätöntä Dart iron eagle 302 8.200" lohkon.
Tai vielä parempi!
Sold as is with NO NO warranty express or implied. We do have returns.
Ford rebuilt Mustangng 302 V8 HO engine complete and ready to go.
EUR 2,054.15
http://www.ebay.com/itm/Ford-rebuilt-Mu ... 1420806544
Oisko nyt hinta laatu suhde kohdillaan?
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- jls
- Addikti
- Auto: 1965 Fastback 351
Mun motti on kans samasta paikkaa. Toistaiseksi tyytyväinen.Antti66HT kirjoitti:Itse olen yhden motin fordstrokersin jimiltä tilannut, voisin tilata uudelleenkin.
Mustang FB -65
-Growing Up Is Overrated-
-Growing Up Is Overrated-
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Mulla on kotimainen ja olen ollut tyytyväinen!! Väästpäkin
mieliksi en kerro miltä pajalta, mutta Riihimäeltä kuitenkin...

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
jumaleissana, luin vasta nyt oikein ajatuksella otsikon. Turn key crate moottori. Jos hakusessa on sellainen isompi moottori jota kutsutaan fyysisten mittojensa mukaisesti isolohkoksi, niin minulla on erinomainen moottori kanava aina tuontia myöten hallussa.
Kotimaisia pajoja on useita, kenellä koneen rakennus todistetusti onnistuu, kunhan omaavat Ford historian ja aidon tunteen palon Fordiin. Näitä löytynee useita ketkä mainostavat Corralissa muun muassa.
Kotimaisia pajoja on useita, kenellä koneen rakennus todistetusti onnistuu, kunhan omaavat Ford historian ja aidon tunteen palon Fordiin. Näitä löytynee useita ketkä mainostavat Corralissa muun muassa.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
Olen nyt lueskellut näitä juttuja kun piru raamattua, ja usein puhutaan crate moottoreista että luvatut tehot ei ole sen mukaisia kun luvataan ,niin olis kiva tietää paljonkohan niistä sit on uupunut niitä heppoja tai vääntöä.Ite nyt suunnittelen uutta pataa tohon 65:een Noin 350-380 hp .tä pitäis irrota .Pähkäilyn alla on käyttääkö vanhaa lohkoa vaiko rakentaako kokonaan uusi.Käyttäis vanhasta vaan peltisarjat ja laturit yms.Kun ei tiedä tota lohkon todellista ikää ja sen seinämän vahvuuksia, ja kuinka syöpyneet kaikki kanavat on. 

- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Itse päädyin uuteen lohkoon, mutta eihän se ehdottomasti oikea vaihtoehto ole. Molemmissa on puolensa, suuntaan ja toiseen. Vanhasta lohkosta on kaikki jännitykset poistuneet, mutta jonkinlainen säröily on mahdollista ja tarkistettava. Mittaamalla mahdollisen ylikoon, voi päätellä seinämäpaksuudet. Uusi voi hajota siinä kuin vanhakin. Noilla tehoilla pärjää vakiolohkolla, mutta jos alkaa nälättää, pitäiskö sittenkin ottaa BOSS- ym. vahvempi ?....
Valintoja, valintoja.. Zemppiä vaan rakenteluun
.
Valintoja, valintoja.. Zemppiä vaan rakenteluun

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!