http://www.fk-shop.de/en/Sport-seats-be ... rails.html
Mikä mukavinta, nääkin on tarjouksessa, lähetyskuluineen n.100e halvemmalla, kuin suomesta thyyningkaupasta

Sakujen putiikki, ei tullia tms. Toimituskulut: € 72,80 Loppusumma:€ 274,95Fastback kirjoitti:Joo, siellä näkyi olevan törkeen kauniita jakkaroita. Hyvät alennuksen kertakaikkiaan, heitähän hei lopulliset hintatiedot kun kaikki kulut on paketissa, eli jakkarat, rahti, tulli yms.
Jakkara joka linkissä on 275,31 €PeteP kirjoitti:Sakujen putiikki, ei tullia tms. Toimituskulut: € 72,80 Loppusumma:€ 274,95Fastback kirjoitti:Joo, siellä näkyi olevan törkeen kauniita jakkaroita. Hyvät alennuksen kertakaikkiaan, heitähän hei lopulliset hintatiedot kun kaikki kulut on paketissa, eli jakkarat, rahti, tulli yms.
No nyt mää ymmärrän! Joko on kiikkustuolit tulleet?PeteP kirjoitti:No katoppas hinta on näemmä muuttunut! silloin kun mä tilasin , penkkiparin ale oli 41 pinnaa,eli parille jäi hintaa alle 200e Nyt ale on vain 18%(Visamaksusta meni 3,93e)
Luulen että joutuu laittaa, tai sitten täytyy muokata noita mukana tulevia, katsotaanJukka kirjoitti:Meinasitko laittaa auton omilla kiskoilla?
Jep.PeteP kirjoitti:Luulen että joutuu laittaa, tai sitten täytyy muokata noita mukana tulevia, katsotaanJukka kirjoitti:Meinasitko laittaa auton omilla kiskoilla?