Mulla oli samanlaisia mietteitä kun moottoria suunnittelin. Ehkä jokin muu kuin ****** niitähän on jo joka vessassa.457 kirjoitti:Ehkä jokin muu kuin TKO niitähän on jo joka vessassa.
Hmmm, Jericossa olisi tyyliä ja funktionaalisuutta, mutta pelkän laatikon 5000 USD:n hintalappu säikäytti ainakin minut. Tuohon päälle kun laskee kunnon räjähdyskopan, hydraulisen painelaakerin, kunnon kytkimen&asetelma (esim. streettwin) ja hintaa tulee 1500 USD lisää. Jos raha polttaa lompakossa, niin 5 vaihteinen Jerico olisi upea laatikko ja sopivia välityksiäkin on valittavana runsaasti. T56, mitä tekee 0.50 kuutosvaihteella? 4,11 välityskin muuttuu 2.05 jne. TKO600 tehdastakuulla 600hv/600ft-lb ja jos slicksejä et käytä niin ehkä paras vaihtoehto - ehkä paras slicksienkin kanssa.457 kirjoitti:Oisko Jeriko kova sana, vai T56?Fastback kirjoitti:Mites vaihteiston kanssa, joko TKO600 on tilauksessa?
Mitenkä on kestävyyden laita?
Koska sliksejä ei tule alle niin paikatkin kestää paremmin.
Toi moottoripuoli kuulostaa kyllä hienolta! Sitten ensikesänä suorastaan täytyy päästä nuuskimaan 457:n pellin alle ja katsella miltä oman Fastbackin pannuhuoneen pitäisi näyttää.