Vikalista haettu, hylky tuli lähinnä takapainoisista jarruista. Porot kun ovat aika vajaamielisiä, niin en tajunnut tuota ongelmaksi, vaikka tiesinkin niiden lukkiutuvan. Tämä hylkyyn johtanut haaste oli aika vaikea, toissakesäisen jarrurempan yhteydessä kun tuli konehuoneeseen säätö jarrutasapainolle... Nyt vaan kun vielä testailee, että tuli käännettyä oikeaan suuntaan

Mutta känkkä... siellä sitä kiskottiin kaksin käsin, että sai läpi, mutta meinas äijä että pitäis olla jotenkin herkempi. Onko tuo minkälainen homma säädellä känkkää? Laitellaan sekin nyt kuntoon kun noita ihmetellään.
Kolmas kunniamaininta tuli töötistä. Ei taida ratti saada maata tai jotain, töötti kyllä toimii kun suoraan antaa virtasta. Ei ole edes GT:n ratti vissiin, vaikka muutoin '66 GT onkin... Noh, pikkuvikoja. Herättää pakoäänillään sen verran huomiota, ettei yleensä tööttiä ole paljon tarvinnut.