Hyviä ja huonoja puolia!?
Vakio GT:ssä on vissiin jotain 215-225hv vai onko?
Uudemmassa PI koneessa kait 260hv?
4V Jotain 285-320 välillä?
Mitä näistä saa irti?
Ahdetuista saa sitten paljon ja enemmän...
kari gt kirjoitti:trickiltä ois tuollain dynolappu toivottavasti tuo tiedosto aukee
onko toi softa siinä varmasti oikea ,ja pieni muutos noihin hihna pyörien kokoon niin kyl se siitäsimppa 73 kirjoitti:kari gt kirjoitti:trickiltä ois tuollain dynolappu toivottavasti tuo tiedosto aukee
Itsellä ahdettu ja päästy aikalailla samoihin tehoihin. Autoon vaihdettu Comp Cam Stage 1 nokat ja ahtoja nyt n 0,35 bar. Auto 3 venttiilitekniikalla, eli vuoden 2005 mallia. Itse en edelleenkään tykkää tuosta koneen luonteesta. Alle 3500 aika ponneton, eli ala vääntöä kaipaisin enemmän. Kierroksilla kyllä sitten ihan ok.
Mulla omakohtainen kokemus on kyllä melkolailla toinen. Oma vakio -05 GT:n pannu ilman mitään muutoksia tuntunut alusta astisimppa 73 kirjoitti:kari gt kirjoitti:trickiltä ois tuollain dynolappu toivottavasti tuo tiedosto aukee
Itsellä ahdettu ja päästy aikalailla samoihin tehoihin. Autoon vaihdettu Comp Cam Stage 1 nokat ja ahtoja nyt n 0,35 bar. Auto 3 venttiilitekniikalla, eli vuoden 2005 mallia. Itse en edelleenkään tykkää tuosta koneen luonteesta. Alle 3500 aika ponneton, eli ala vääntöä kaipaisin enemmän. Kierroksilla kyllä sitten ihan ok.
Toinen konsti on perävälityksen tihentäminen. Moottori olisi paremmin vääntöalueellaan koko ajan. Kuitenkin neliventtiilikone, niin ylävireinen on luonteeltaan. Tuossa Cobrassa josta kirjoitin aiemmin oli 4.30:1 perävälitys, joka teki autosta tuntumaltaan vääntävän.JVU/65-HT kirjoitti:Mullakin on 96 lincussa 4.6 32V kone ja alavääntöä jään vähän kaipailemaan. Varmaankin lastuttamalla sais helpoimman avun.