Front strut tower brace
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Front strut tower brace
Oli tuollainen ilmestynyt Ford Racinging kataloogiin. Olisi edukkaampi kuin saadettava Steedan jaykiste ja pihiys iskee. Onko etujaykisteen saadoista mitaan iloa vai kannattaako saastaa erotus shorty headereihin ym maisemanvaihto-osaston tuotteisiin..? Hintaeroa on rapsakat 30% Steedaan verrattuna ($300 vrt $200)! Samalla Steedan halpistuen hinta on tipahtanut reiluun sataseen...
Kokemuksia eri valmistajista (Steeda/Racing/BMR) ja malleista (saadolla/ei) siis kaipaisin.
Kokemuksia eri valmistajista (Steeda/Racing/BMR) ja malleista (saadolla/ei) siis kaipaisin.
No, miltäs kuulostaisi säädettävät apurunkojen yhdistäjät? Tai säädettävä turvakaari? En ymmärrä, miksi osassa, jonka tehtävä on pysyä ja pitää toisiakin osia paikallaan, pitäisi olla säätöjä. Ok, jos joku osaa laskea sopivat esijännitykset säädettävälle ja osoittamaan mitä vaikutusta sillä on esim. kiertojäykkyyteen, niin voin vaihtaa mielipidettä.
Arton kanssa täysin samaa mieltä.
Toisaalta olisiko osavalmistaja ajatellut koska kaikissa autoissa on tiettyjä asennus tolerannseja niin tuolla ns. säädettävällä tangolla voidaan vaihteluväli kompensoida. Jos on säädöt niin asennus onnistuu helpommin.
On selvää, että esimerkiksi 65 koristen mustangien jousitornit ovat eri etäisyyksillä toisistaan vaihteluväli satta olla jopa useita sentejä. Tämä johtuu joko kovasta käsittelystä tai muutenvaan korin väsymisestä.
Toisaalta olisiko osavalmistaja ajatellut koska kaikissa autoissa on tiettyjä asennus tolerannseja niin tuolla ns. säädettävällä tangolla voidaan vaihteluväli kompensoida. Jos on säädöt niin asennus onnistuu helpommin.
On selvää, että esimerkiksi 65 koristen mustangien jousitornit ovat eri etäisyyksillä toisistaan vaihteluväli satta olla jopa useita sentejä. Tämä johtuu joko kovasta käsittelystä tai muutenvaan korin väsymisestä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 9
- Liittynyt: 29 Touko 2005, 21:41
-
- Aktiivi
- Viestit: 123
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 15:55
Niii-in, ja nämä härvelit ovat muutenkin tehty millimetrintarkasti tiukassa jigissä, joten esim. ristimitat sattuvat noin 2 tuuman haarukkaan.....Arto65FB kirjoitti:No, miltäs kuulostaisi säädettävät apurunkojen yhdistäjät? Tai säädettävä turvakaari? En ymmärrä, miksi osassa, jonka tehtävä on pysyä ja pitää toisiakin osia paikallaan, pitäisi olla säätöjä. Ok, jos joku osaa laskea sopivat esijännitykset säädettävälle ja osoittamaan mitä vaikutusta sillä on esim. kiertojäykkyyteen, niin voin vaihtaa mielipidettä.
