Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Rupesin oikein miettimään... Heput ovat ruuvvailleet parikymmentä vuotta ja käyttäneet neljännesmillin tuohon vekkuliin kapistukseen. Siinä on truu enthusiasmi ollut päällimmäisenä. Ja luova hulluus ennenkaikkea.. Kellä riittäisi pinna moiseen? Ei ainakaan minulla. nimim. "hetimullekaikkitänne"
Mulla kyllä riittä pinnaa viellä vaikeammille projekteille, en vain pilaisi hyvää yksilöä tuollaisella virityksellä, väri on hieno samoin auto muuten, mut ovet on per...... kyllä ovie pitää aueta eteenpäin. Tuo ratkaisu ei ole vaikea toteuttaa kun osaa homman, johonkin muuhun merkkiin voisin toteutaa tuollaiset luukut, mutta en musseen rajansa kaikella.
Hullumpiakin "tuning" viritelmiä ON mailma väärällään....
tiedä minkäläinen yksilö tämä ollut aloittaesssa ?tuskin sentään priima...
taaloja on hakattu ja saatu ainakin" erikoinen"
flippi kyllä ainakin helpoittaa huoltotöitä jos on vielä "poistettava"
mutta omasta mielestä ihan sopusuhtainen keksintö
kuuluu luokkaan ei" tosikoille"
Tapsa sanoi hyvin, "ei tosikoille". Nuoriahan pojat olivat aloittaessaan.
Sivuilla on muuten kuvia aloitustilanteesta, melkoinen räppänä se autoparka oli silloin. Eli lähdettiin vissiin ihan nollasta liikkeelle pikkuhiljaa.
Minä nostan hattua (jos mulla sellainen olisi nyt päässä) sitkeille sisseille, tavallaan hienon auton saivat aikaiseksi, upea väri ja toteutus.
ROKI kirjoitti:en vain pilaisi hyvää yksilöä tuollaisella virityksellä, väri on hieno samoin auto muuten, mut ovet on per...... mutta en musseen rajansa kaikella.
Mistä tuon tietää vaikka kuinka rytö yksilö tuo on ollut?
Massatuotantoautostahan siinä on kysymys vaikkei noita liikaa täällä pohjolan perukoilla ole. Eikö lie satojatuhansia noidenkin valmistusmäärä ollut. Ehkä olis eri asia jos Shelbystä tai Gt40:stä olis jotain tuollaista väsätty....
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Myönettäköön että en tullut trkistaneeksi mimmosesta rytöstä oli aloitettu, silti tuollaisen tekeminen on turhaan rahan haaskaamista, kun vois tehdä jotai järkevääkin. Kattorakenteen tukemisessa olis voineet käytää enemmän järkeä kuin mielikuvitusta, jälki sinäänsä hienonnäköinen ja väri hyvä, rahalla saa ja hevosella pääsee.
ROKI kirjoitti:...tuollaisen tekeminen on turhaan rahan haaskaamista, kun vois tehdä jotai järkevääkin.
Niin tämähän on ihan sinun mielipiteesi. Projekti on ollut näille hepuille tärkeä ja pitkä projekti jonka he saattoivat kunnialla loppuun. Ei kaikkea tarvitse edes yrittää ymmärtää... laittoivat sentään rahansa tuohon, olisi voinut mennä paljon huonompaankin kohteeseen