9" 4 pulttisia vetareita ?
9" 4 pulttisia vetareita ?
Olenkohan mä suunnitellut itteni solmuun ?
Foxin päätin pitää 4 pulttsena. Mutta nythän mä en löydä 9" berberiin 4 pulttisia 31 boorisia vetareita mistään. Edes näiltä custom pajoilta. Onkos joku törmännyt tälläsiin vetareihin WWW:ssä`
B suunnitelma on sit tilata 5 pulttiset jotka pitää muuttaa 4 pulttiselle jaolle.
Taas: kiitos
-markus
Foxin päätin pitää 4 pulttsena. Mutta nythän mä en löydä 9" berberiin 4 pulttisia 31 boorisia vetareita mistään. Edes näiltä custom pajoilta. Onkos joku törmännyt tälläsiin vetareihin WWW:ssä`
B suunnitelma on sit tilata 5 pulttiset jotka pitää muuttaa 4 pulttiselle jaolle.
-markus
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: 9" 4 pulttisia vetareita ?
Eipä taida olla, helpoin tie on mennä viispulttisella, löytyy jarruja ym. paremmin.
Itekki pitkään meinasin pitää nelipulttisena, mutta loppujenlopuks jarrut sai saneltua ton homman. Eteenki saat 13" tai suuremmatki levyt jos muutat sen SN spindlelle, eli aika moni homma puoltaa tota viispulttiseks muuttamista, ainaki mun mielestä.
Sitäpaitsi viispulttisena saa siistimpiä vanteita
Itekki pitkään meinasin pitää nelipulttisena, mutta loppujenlopuks jarrut sai saneltua ton homman. Eteenki saat 13" tai suuremmatki levyt jos muutat sen SN spindlelle, eli aika moni homma puoltaa tota viispulttiseks muuttamista, ainaki mun mielestä.
Sitäpaitsi viispulttisena saa siistimpiä vanteita

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Jos nelipulttisuus on must, niin tilaat esim. Moserilta tai Mark Williamsilta blankot vetarit tai tilaat ne suoraan haluamallasi jaolla. Ei siinä ihan hirveästi ole hinnassa eroa.Markus kirjoitti:Olenkohan mä suunnitellut itteni solmuun ?
-markus
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Herää kysymys miks 9" ja nelipulttinen? Eikö 8.8 riitä, niihinki saa 31 rihlasia vetareita.
-Eemeli
Niin no kun nää aina vähän lähtee omille raiteilleen nää mun rojektit =D
Tää projekti on kytenyt jo niin pitkään että on tullut haalittua osia vähän jokaisella kalenterin sivulla. Ja lyhyestä virsi kaunis kalenterin sivuilta varastoon on tullut 9" akseli ja 4 pulttiset vanteet.
Mä teen tätä autoa rataluokan sääntöjen pohjalta jossa 7" levee vanne on maksimi. Ja oli sitten hankala löytää. Ja kun viimein löysin sekä sallitut ,että mielestäni sopivan näköiset oli ne sitten nelipulttiset. 8.8 akseli varmasti kestäis mutta mä vierastan sitä c klippiä ja pyöränlaakerointia. Pelkään että takajarrupalat on aina vähän kaukana ensi polkasulla.
Tää projekti on kytenyt jo niin pitkään että on tullut haalittua osia vähän jokaisella kalenterin sivulla. Ja lyhyestä virsi kaunis kalenterin sivuilta varastoon on tullut 9" akseli ja 4 pulttiset vanteet.
Mä teen tätä autoa rataluokan sääntöjen pohjalta jossa 7" levee vanne on maksimi. Ja oli sitten hankala löytää. Ja kun viimein löysin sekä sallitut ,että mielestäni sopivan näköiset oli ne sitten nelipulttiset. 8.8 akseli varmasti kestäis mutta mä vierastan sitä c klippiä ja pyöränlaakerointia. Pelkään että takajarrupalat on aina vähän kaukana ensi polkasulla.
OK! Kiitos, juuri tuota tarviin !Fastback kirjoitti:Jos nelipulttisuus on must, niin tilaat esim. Moserilta tai Mark Williamsilta blankot vetarit tai tilaat ne suoraan haluamallasi jaolla. Ei siinä ihan hirveästi ole hinnassa eroa.Markus kirjoitti:Olenkohan mä suunnitellut itteni solmuun ?
-markus
-
- Mega-addikti
- Auto: Galaxie -61
moserilta kun tilaa niin muistaakseni ei mene lisämäksua valitusta pulttijaosta.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen