Millä maalaan konehuoneen, pitääkö olla matta,puolikiiltävä vai kiiltävä.Haluaisin saada original LOOK.
eikö 68:in konehuone pitäis olla musta uutena!Ajattelin tuos jossain välis vetää korinväriseks toi kone huone mutt en tiedä mitä tehä.kori väri on Wimbledon white.Kommenttia kiitos
Millä maalata konehuone
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Auto: Autoton
Re: Millä maalata konehuone
http://mustangclub.fi/board/viewforum.php?f=38
löytysköhän tuolta jotain, täällä foorumilla kun on museoautoille ihan oma osionsa
löytysköhän tuolta jotain, täällä foorumilla kun on museoautoille ihan oma osionsa

-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
- Juke66
- Addikti
- Auto: Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT avo -95 - Paikkakunta: Iittala
Itse kanssa kyselin täältä tuota konehuoneen alkuperäistä väriä, eikä kukaan siihen oikein suoraan värikoodia osannut antaa.. :/ Monta kertaa kyllä toistui että matan ja kiiltävän välistä ja ns satiini musta jne. Itse sanoin maalarille, että ei matta eikä kiiltävä vaan siitä välistä ja mielestäni osu aika hyvin kohdilleen. Onpa tuota väri jo kertaalleen minultakin kysytty, kun on kuulemma alkuperäisen näköinen ja kysyin siihen maalarilta koodia. Vastaus oli että ei siihen suoraan koodia ollut, vaan se oli sellainen sekoitus jonka maalari sekoitteli itse, kun oli katsellut perista kuvasta mustangin konehuonetta
Ja näin siis -66 Mustangissa, mutta eikös se sama tuohon -68kin kuulu.
Tuossa vielä kuva lopputuloksesta:

Tuossa vielä kuva lopputuloksesta:
"Kahta en vaihda, ykköseltä viitoselle ja vauhdista pakille"
Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT -95 Convertible
Volvo V60 T8 -21
Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT -95 Convertible
Volvo V60 T8 -21
Thanks, satiinimusta taitaa olla se oikea.sillä mennään!