Olisin kysynyt mustangin tyhjäkäynnistä.Musseni käy kylmänä
tyhjäkäyntiä siististi,mutta jo pidemmän moott.tie ajon jälkeen
tyhjäkäynti alkaa hiipumaan esim.liikenne valoissa seisoessa
jarrupäällä.kesällä 03 vaihdoin tulpanjohdot ja vika hävisi kokonaan.
Tänä kesänä vika ilmeni taas.Musseni on vm 70 2d ht 302 2v +c 4
Mussen tyhjäkäynti ?
Mussen tyhjäkäynti ?
-70 ht
kuullostaa tutulta...
Vika voi olla kaasarissa ja n+1 paikassa 
Suosikkini ovat :
Liian rikkaalla :
- bensan pinta liian korkealla (neulaventtiili tai säätö)
- tyhjäkäyntipiiri vetää jostain extra bensaa
Jos ajaessa, esim kova kiihdytys tuntuu kaikki toimivan, niin
vika tod.näk. ei ole sytkäpuolessa. Kipinän puutoksen
kovalla kuormalla kyllä huomaa nykimisenä.
Mulla oli samanlainen vika aikoinaan -70 GTO:ssa
syyllinen oli puola, joka kuumetessaan puudutti kipinän.
Tietty vika oli myös ajaessa.
Ja eikä siinä vielä kaikki, vaikka kaasari oli peruskorjattu (tiedä sit miten)
niin tyhjäkäyntivikaa ei saanut korjattua millään, kaasarin vaihdon jälkeen
toimi kuin junan vessa.
(tuli purettua ja vaihdettua osia kaasaariin..ja paljon)

Suosikkini ovat :
Liian rikkaalla :
- bensan pinta liian korkealla (neulaventtiili tai säätö)
- tyhjäkäyntipiiri vetää jostain extra bensaa
Jos ajaessa, esim kova kiihdytys tuntuu kaikki toimivan, niin
vika tod.näk. ei ole sytkäpuolessa. Kipinän puutoksen
kovalla kuormalla kyllä huomaa nykimisenä.
Mulla oli samanlainen vika aikoinaan -70 GTO:ssa
syyllinen oli puola, joka kuumetessaan puudutti kipinän.
Tietty vika oli myös ajaessa.
Ja eikä siinä vielä kaikki, vaikka kaasari oli peruskorjattu (tiedä sit miten)
niin tyhjäkäyntivikaa ei saanut korjattua millään, kaasarin vaihdon jälkeen
toimi kuin junan vessa.
(tuli purettua ja vaihdettua osia kaasaariin..ja paljon)