öljynkierron parannus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
fairlane64
Tulokas
Viestit: 4
Liittynyt: 27 Touko 2005, 22:38

öljynkierron parannus

Viesti Kirjoittaja fairlane64 »

fordin 351c öljynkierron parantaminen korkeilla kierroksilla? siihen on joku letku jippo olemassa mikä parantaa öljynkiertoa huomattavasti mutta mikä?
Avatar
Kopekka
Addikti
Viestit: 180
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Joensuu

Re: öljynkierron parannus

Viesti Kirjoittaja Kopekka »

fairlane64 kirjoitti:fordin 351c öljynkierron parantaminen korkeilla kierroksilla? siihen on joku letku jippo olemassa mikä parantaa öljynkiertoa huomattavasti mutta mikä?
Tässä iltasatu, http://stangstable.com/ Sieltä Tips>351-C> TIP:351C/429-460 Oiling.. (visit MPG Web site) MPG Catalog>MPG oiling Kit..., löytyy sieltä muutakin kiinnostavaa. 8)
Avatar
Mussemaan
Mega-addikti
Viestit: 657
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3

Viesti Kirjoittaja Mussemaan »

Morosolta löytyy valmis plommaussarja jolla tarpeetonta öljynpääsyä yläkertaan rajoitetaan. Jää enempi alakerran laakeroinnille tavaraa.
http://www.moroso.com/catalog/categoryd ... Code=13020

Ei ole kallis, ja on helppo asentaa. Tarvii ainoastaan porakoneen ja/tai kierretapin. Jack Roush käyttää em systeemiä.


Itseltäni jäi tekemättä kun kukaan ei osannut sanoa varmaksi että pelaako hydraulinostajat kun öljymäärää rajoitetaan selvästi.
Sen kuitenkin tiedän että pelkästään em muutoksella ovat kierrättäneet clevejä TODELLA julmasti...

Nuo "lisäletkut" olivat lähes poikkeuksetta -70 luvun pro-stock koneissa.
Niitä tosin kierrätettiinkin 10000 ja ylikin.
Toisaalta, olipa joku ajanut prota pelkästään tuolla plommaus/kuristussarjalla. Näin kertoili eräs vanha virikirja.
Kuva
Vastaa Viestiin