Bensanpaine 24lbs injectoreille?
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Bensanpaine 24lbs injectoreille?
Säätelin tuossa bensanpainetta välillä 48-70 mutta ei se tunnu näppituntumalla juurikaan käyntiä muuttavan, paljonko pitäisi laittaa painetta kun ilmeisesti hiukan isommat suuttimet vaatii hieman enemmän painetta jotta suihkun viuhka pysyy optimaalisena??
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
- Addikti
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Pitää sitten ruuvailla vähän alaspäin, nyt kun on n.62psi, jostain olin joskus lukevinani että vakio regulaattori olisi 48psi, sen pohjalta säätelin nuo paineet.. Kiitos vastauksesta! 
Mutta onko suuremmasta paineesta varsinaista haittaa?

If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Suuttimet ei oikeen tykkää kovasta paineesta ja saattaa alkaa vuotamaan. On jo kyllä ihme jos ei noilla paineilla oo "kuseksinu".NoNeed4Boost kirjoitti:Mutta onko suuremmasta paineesta varsinaista haittaa?

Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Muistelen jonkun tehneen asiasta oikein tutkimusta ja tulleen päätelmään, että 58psi:llä saadaan hyvä atomisaatio ilman ylimääräisiä ongelmia. Olen varma tuosta numerosta, mutta en ole nähnyt itse sen enempää varsinaisia mittaustuloksia.NoNeed4Boost kirjoitti:Pitää sitten ruuvailla vähän alaspäin, nyt kun on n.62psi, jostain olin joskus lukevinani että vakio regulaattori olisi 48psi, sen pohjalta säätelin nuo paineet.. Kiitos vastauksesta!
-Janne