Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Olis hyvä jos joku viittis kertoa kuinka tiukkaan pitäis C4 automaatin öljynsuodatin ruuvata? Ja turbiinin öljypropun tiukkuus? Ku en omista mitään siihen liittyvää kirjallisuutta vielä. Ja jos vielä öljypohjalle on joku momentti tiedos korkkitiivisteelle niin vois senkin avaimella laittaa muuten se on vissiin tosi kevyesti käsin? En nimittäin haluais "korkata" niitä kierteitä
Ja takajousien kiristysmomentit U-pultit ja muut?
(Restoration guidesta ei oo mulle tähän apua vaikka kuinka selailee )
Auto on 64½ HT 260cid C4
Joo, noi ceenelosen oljypohjan kiristysmomentit kiinnostaa kans henk.koht.
Tohon takajousiin: Vaihdoin viime kesänä jouset, joiden mukana tuli uudet "silmäpultit". Niissä oli lukkomutterit mukana joten en mitään momentteja kaivannut, käsivaralla vaan. U-pultit käytin vanhoina ja käsivaralla edelleen tiukalle. On ainakin vielä pysyt (n. 3000 km) eikä näytä mikään löystyneen
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
Kiitoksia vastauksista! Löysin myös cruise-o-matic eli C4 käsittääkseni ohjeita niitä kaipaaville. http://www.tocmp.com/manuals/Ford/1958/ ... index.html
(Mulla on turbiinissa 2 tyhjennys proppua. Se oli yllätys ku jollakin foorumeilla puhutaan max 1kpl tai poraa reikä ja hitsaa umpeen )