Fun Run 2014 INFO
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Tänne tiedoitukset ja keskustelu FMOC cruisailuista ja virallisista kookoontumisista.
(myös kaikki muut yleiset cruising tapahtumat)
Tänne tiedoitukset ja keskustelu FMOC cruisailuista ja virallisista kookoontumisista.
(myös kaikki muut yleiset cruising tapahtumat)
- CFR-759
- Aina äänessä
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: Fun Run 2014 INFO
Kiitos vaan mutta meitä voi olla vielä muitakin kuin minä jotka eivät tuonne facebookkiin tule kirjautumaan.
Eli jos mahdollista sellasena kuvat että ne on vapaasti katsottavissa.
Vesa
Vesa
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Tuonne naamakirjaan määkin niitä kuvia laitoin reilut 500kpl:tta, se kun on NIIN helppo sinne laittaa !!Hardy kirjoitti:https://www.facebook.com/hantte.nikkine ... 444&type=3
Kuten myös natikoistakin!
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Tämä on nykyään hieman ikävä ilmiö.CFR-759 kirjoitti:Kiitos vaan mutta meitä voi olla vielä muitakin kuin minä jotka eivät tuonne facebookkiin tule kirjautumaan.
Vesa
Facebookissa on satoja kuvia (ja videoita) tästäkin FunRun tapahtumasta , kuten kaikista muistakin FMOC tapahtumista ja kuvat tulevat aina reaaliajassa kun puhelimilla paljon kuvaillaan. Fun Runista kuvia ja videoita alkoi tulla heti viime perjantaista asti näytille.
Ihmiset jotka käyttävät Facebookkia (n.300 jäsentä) eivät kuviaan enää tänne foorumille laittele toiseen kertaan. Facebookkiin kuvien jakaminen on äärimmäisen kivutonta ja helppoa, joten en yhtään ihmettele.
Olen miettinyt tähän ratkaisua, mutta sitä ei oikein ole. Emme voi pakottaa ihmisiä puljaamaan kuvia kahdelle eri saitille emmekä määrätä facebookkia pannaan kerhon osalta. Tässäpä pikku pulma niitä kohtaan jotka eivät facebookkiin tahdo seota.
Tämä nyt ei varsinaisesti tähän topicciin kuulu, mutta otinpa esille, kun kuvia ei täällä foorumilla nykyään juuri tapahtumista näe.
Itse en ole facebookin ylin ystävä, mutta yllämainituistakin syistä sinne liittynyt ja nykyään työhommissakin sitä tarvitsee kun kaikkien yrityksien toiminta on siellä myös.
- Juha -
-
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Mä olen, Vesku, kans näitä dinosauruksia jotka ei vielä ole YMMÄRTÄNY liittyä lärvikirjaan...CFR-759 kirjoitti:Kiitos vaan mutta meitä voi olla vielä muitakin kuin minä jotka eivät tuonne facebookkiin tule kirjautumaan.
Vesa

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Pikku pulma on toisinkinpäin, eli niitä kohtaan jotka lärvitoosaan tahtovat seota. Ne jotka kuvansa/videonsa sinne laittavat, sulkevat samalla sitä käyttämättömät katselun ulkopuolelle. Mielestäni suuri puute kun huomioi millaisella huomaavaisuudella kerholaiset muuten toisensa harrastuksessaan huomioivat.pokkinen kirjoitti:Emme voi pakottaa ihmisiä puljaamaan kuvia kahdelle eri saitille emmekä määrätä facebookkia pannaan kerhon osalta. Tässäpä pikku pulma niitä kohtaan jotka eivät facebookkiin tahdo seota.
Eikös sinne voi laittaa kuvia myös siten että lärvitoosaan sekoamattomatkin ne näkevät?
- pokkinen
- Aina äänessä
- Auto: Ford Transit
Se on vähän ongelma , kun on suljettu ryhmä johon täytyy liittyä. (kuten tälle palstallekin täytyy rekkautua)SamiM kirjoitti: Eikös sinne voi laittaa kuvia myös siten että lärvitoosaan sekoamattomatkin ne näkevät?
Jos tehdään täysin julkinen ryhmä, tuskin kovin moni jakaa omia esim. perhekuviaan kaiken kansan kommentoitavaksi ?
Facebookin toiminta on myös hieman erilainen, eli moni laittaa esim.puhelimella kuvia ja videoita omalle aikajanalleen ja kuvat näkyvät vain facebook-kavereille. Hyvin monet kerholaiset ovat keskenään facebook-kavereita, joten kuvat, keskustelu ja kommentit leviää aikas mukavasti.
Mutta kuten sanoin ja Samikin totesi, tässä pieni ongelma puolin ja toisin. Foorumi ja Facebook käyttäjät alkavat olla eri porukkaa ja tällä hetkellä virkani puolesta joudun seuraamaan kahta eri saittia, vaikka olen toitottanut facebookissa että FMOC:n ainoa virallinen sivusto on tämä foorumi ja facebook-ryhmä on epävirallinen.
- Juha -
- SiX
- Addikti
- Auto: Ford Mustang 2000 3.8 V6
- Viesti:
Pieni videokooste funrunista
Teen pidemmän videon myöhemmin ni jos jollain on antaa videomateriaalia käytettäväksi kyseiseen pätkään, olisin todella kiitollinen
ottakaa yhteyttä palomark89@gmail.com tai yvllä
Teen pidemmän videon myöhemmin ni jos jollain on antaa videomateriaalia käytettäväksi kyseiseen pätkään, olisin todella kiitollinen

Ford Mustang 2000 V6
Jokainen tie päättyy joskus, mutta koko elämämme toistelemme samaa kysymystä: "Mikä kone?" Niin se on, suomalainen mies on automies, loppuun asti!
Jokainen tie päättyy joskus, mutta koko elämämme toistelemme samaa kysymystä: "Mikä kone?" Niin se on, suomalainen mies on automies, loppuun asti!
Sama vika rahikaisella, Face ei oo mun juttu.Make67 kirjoitti:Mä olen, Vesku, kans näitä dinosauruksia jotka ei vielä ole YMMÄRTÄNY liittyä lärvikirjaan...CFR-759 kirjoitti:Kiitos vaan mutta meitä voi olla vielä muitakin kuin minä jotka eivät tuonne facebookkiin tule kirjautumaan.
Vesa
-65 HT 289
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Tää on niin mua...JuhaV kirjoitti:Sama vika rahikaisella, Face ei oo mun juttu.Make67 kirjoitti:Mä olen, Vesku, kans näitä dinosauruksia jotka ei vielä ole YMMÄRTÄNY liittyä lärvikirjaan...CFR-759 kirjoitti:Kiitos vaan mutta meitä voi olla vielä muitakin kuin minä jotka eivät tuonne facebookkiin tule kirjautumaan.
Vesa

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- JussiT
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang FB '65
Ei riemulla rajaa kun mussella ajaakariboy kirjoitti:JussiT veti iloisesti Kuopion motarilla vasenta kaistaa ohi, hienosti murisi nopiaperä

- JussiT
- Aktiivi
- Auto: Ford Mustang FB '65
Joo, täälläkin on neitsyys pidetty jos jonkinlaisesta painostuksesta huolimatta. Paine kylläkin vaan kasvaa...Homer65 kirjoitti:Tää on niin mua...JuhaV kirjoitti:Sama vika rahikaisella, Face ei oo mun juttu.Make67 kirjoitti:
Mä olen, Vesku, kans näitä dinosauruksia jotka ei vielä ole YMMÄRTÄNY liittyä lärvikirjaan...
Hieno kuvakulma, tuumaukko hallitsee kameran käytön. Onhan siinä hikeä ja vertakin valunut.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Kehitys kehittyy, kyllähän kuvat saa jaettua OneDrive:n kautta joko julkisesti tai vaikka nimetyille henkilöille myös tällä foorumilla, tai jonkun muun pilvipalvelun kautta.pokkinen kirjoitti:Tämä on nykyään hieman ikävä ilmiö.CFR-759 kirjoitti:Kiitos vaan mutta meitä voi olla vielä muitakin kuin minä jotka eivät tuonne facebookkiin tule kirjautumaan.
Vesa
Facebookissa on satoja kuvia (ja videoita) tästäkin FunRun tapahtumasta , kuten kaikista muistakin FMOC tapahtumista ja kuvat tulevat aina reaaliajassa kun puhelimilla paljon kuvaillaan. Fun Runista kuvia ja videoita alkoi tulla heti viime perjantaista asti näytille.
Ihmiset jotka käyttävät Facebookkia (n.300 jäsentä) eivät kuviaan enää tänne foorumille laittele toiseen kertaan. Facebookkiin kuvien jakaminen on äärimmäisen kivutonta ja helppoa, joten en yhtään ihmettele.
Olen miettinyt tähän ratkaisua, mutta sitä ei oikein ole. Emme voi pakottaa ihmisiä puljaamaan kuvia kahdelle eri saitille emmekä määrätä facebookkia pannaan kerhon osalta. Tässäpä pikku pulma niitä kohtaan jotka eivät facebookkiin tahdo seota.
Tämä nyt ei varsinaisesti tähän topicciin kuulu, mutta otinpa esille, kun kuvia ei täällä foorumilla nykyään juuri tapahtumista näe.
Itse en ole facebookin ylin ystävä, mutta yllämainituistakin syistä sinne liittynyt ja nykyään työhommissakin sitä tarvitsee kun kaikkien yrityksien toiminta on siellä myös.
Auto on tarkotettu ajettavaksi...
- Handyy
- Addikti
- Auto: 1966 Ford Mustang HT (302)
Imgur on hyvä vaihtoehto, sinne kun saa heitettyä kuvat vaikka ilman rekisteröitymistä, tehtyä albumin ja linkitettyä sen tänne foorumille. Minusta olisi hyvä kyllä tasapuolisuuden nimissä aina jakaa tännekin niille, jotka eivät Facebookiin halua kirjautua...isop65 kirjoitti:Kehitys kehittyy, kyllähän kuvat saa jaettua OneDrive:n kautta joko julkisesti tai vaikka nimetyille henkilöille myös tällä foorumilla, tai jonkun muun pilvipalvelun kautta.
- Wesuri.V8
- Addikti
- Auto: ´65 HT, 347/TKO-500, pun/must, vinyylikatto. Odottaa korjausta....
Tuos o pien videokokoelma valtran pihalta slalomeis. Kuvaaja /kamera ei ole pro, mutta kuvattavat on vimosen päälle.