Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
CFR-759 kirjoitti:Nyt vaan peukut pystyyn että keli pysyy hyvänä (ei välttämättä +30) että saadaan tuo Natikka tapahtuma
vietyä hyvin läpi ensi viikonloppuna. Allekirjoittanutkin seuraa vain säätietoja jonka mukaan sitten tullaan
millä tullaan. Jos vaikka (?) ulkoiluttais -65:sta kun saatiin Raatikaisella ratkaistua jäähdytinongelma.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
täälläkin edistysaskeleita remontissa senverran, että mahdollisuudet autoiluun kasvaa päivittäin. tänään jo vähän paukko ja jytis, saatiin myös sytytystä pikkusen alueelle. huomenna jatkuu ja jos kaikki menee positiivisissa merkeissä, pitäs päästä jo tienpäälle vähän sisään ajuja tunnustelemaan...
Ihmeellistä on että auto kerrankin kunnossa selkeästi ennen natikoita, eikä perinteisesti vedetä kyynärpäät veressä vielä pe/la yöllä myöhään. Vielä koetteli perjantai illalla, eli auto sammui suoraan ajosta ja rullailin auton Auran keskustassa paikallisen K-marketin pihaan. Pellin alle ihmettelemään, kaasari uitti kakkua oikein tunteella. Pumppu seis ja tutkimaan tilannetta. Primääripuolen kohokammion neulaventtiili hajosi lennossa ja joutokäynnille tultua 140gph puskeva gasopumppu sai motin tukehtumaan. Kotoa hakemaan uusi neulaventtiili ja työkaluja. Tulpat pois, gasot pois pytyistä starttia pyörittämällä, tulpat paikoilleen ja motti käyntiin. Ajamalla Turkuun ja kotio. Oli muuten hienoa tehdä tuo remontti Auran keskustassa kun oli sattumalta Olutfestari viikonloppu. Oli siinä nuorisoa pyörimässä ympärillä. Hauskaa oli, että he piti autoa kauniina kun mun mielestä se näyttää kirvesmurhaajalta. Galaxie61 oli mukana testilenkillä ja joutuikin lenkille työkalut kädessä - kiitoksia avusta Vähän nakit paloi kun tulppia ruuvailin auki... pikkuvikoja sanois, auto toimii hienosti!! Tai ainakin toimi, saas nähdä ujostuttaako viikonloppuna.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Kiire on, että Emmanuelle saadaan valmiiksi Natikoihin, eikä se ihan valmiiksi vielä ehdikään. Kojelauta pitää vaihtaa ens viikolla ja muutama muukin juttu. Mutta ajossa se olis perjantaista lähtien.
(Thunderbird SC -90) (Thunderbird SC -94) (Thunderbird SC -93)
Tässä välissä pari Subarua
Ford Focus - 08, 1.8 l Tdci
Aurinkoa ja sadetta, kuka noista tietää. Ei ne pidä paikkaansa kuitenkaan, edes huomiseen ennustukseen ei voi uskoa. Alastaro on siitä ihmeellinen paikka että sateet on sitä kiertänyt aika hyvin jos on kuuroja.
tästä kelistä on jauhettu joskus ennenkin. kilometrin päässä voi olla rajuilma ja radalla paistaa ja toisinpäin. ennusteet ei ole kovin usein radalla pitäneet paikkaansa.
tämänhetkinen ennuste väittää että klo 15 tulee 0.1 mm vettä.
ennuste muuttuu suunnilleen tunnin välein.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Vielä on irti
- syylari ja kaikki vesiletkut
- flekti
- jakaja
- kaasari
- putket
- käkkärin vaijeri on auki, kun nostin hätäpäissäni laatikon häntää just käkkärin kohdalta ->
- ei puutu kuin pakki, ilmeisesti shifterin vivusto sai pientä vääntöä tuosta nostosta
Saa nähdä, millä tullaan.
Arto65FB kirjoitti:Vielä on irti
- syylari ja kaikki vesiletkut
- flekti
- jakaja
- kaasari
- putket
- käkkärin vaijeri on auki, kun nostin hätäpäissäni laatikon häntää just käkkärin kohdalta ->
- ei puutu kuin pakki, ilmeisesti shifterin vivusto sai pientä vääntöä tuosta nostosta
Saa nähdä, millä tullaan.
Soon päivän duuni että PutJet liikkuu omin voimin
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
Käytin just puoli tuntia viestin kirjoittamiseen tänne ja yht äkkiä se hävisi.Perse !!
Lyhyesti nyt uudestaan : kaikki kunnossa, tulossa joitkain kovia vierailijoita paikkaamaan kovimpia kiihdytysfordeja jotka ovat Kalajoella puolustamassa Ford-kunniaa FHRAn kisoissa. Muut merkit ajavat kilpailun ulkopuolella, ajavat lähinnä testi- ja näytösajoja.
Muun merkin vierailevat ajoneuvot ovat periaatteessa tervetulleita ajamaan kiihdytystä, sehän vain rikastuttaa tapahtumaa ja tilaa yleensä on, aletaan sitten karsimaan jos niitä tulee liikaa.